“Italien i Stockholm”

Rankad som nr 304 av 3 767 Restauranger i Stockholm
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Område: Gamla stan och Riddarholmen
Omdömet skrevs 16 juli 2019 från mobil enhet

Åt Ossobuco med saffransris, Sorbetto al limone till efterrätt. Mört kött och goda smaker. God service och trevligt bemötande. Kan varmt rekommendera ett besök hit.

Datum för besöket: juli 2019
Tack carolind272

Omdömet skrevs 30 maj 2019 från mobil enhet

❤❤❤
Gemytligt,
Gott och trevlig personal.
Rätt prisnivå. Vi har aldrig haft någon negativ synpunkt.
Restaurangen har en lång historia med samma ägarfamilj. Borgar för kvalitet och är defintivt ingen simpel temporär turistfälla som man annars kan hamna på i gamla stan.

Datum för besöket: maj 2019
Tack 221jonase
Omdömet skrevs 13 april 2019 från mobil enhet

Trevlig personal, bra service och underbart god mat. Bra prisnivå. Jag kommee definitivt att äta där fler gånger.

Datum för besöket: februari 2019
Tack Tiina M
Omdömet skrevs 23 mars 2019 från mobil enhet

Trivsam italiensk resturang med goda pizzor. Prisvärt och med vänlig personal. Gott om plats med ett trivsamt surr av övriga gäster

Datum för besöket: mars 2019
Tack ingridl727
Omdömet skrevs 17 mars 2019 från mobil enhet

Vi var tre som åt något av det godaste vi har ätit, Saltimbocca a la Romana. Världsklass på den maträtten, inte ens i Rom var det godare. Fantastiska smaker och mysig restaurang samt trevlig personal. Rekommenderas varmt, vi kommer absolut tillbaka hit !!

Datum för besöket: mars 2019
Tack Kirsten H

Resenärer som tittade på Rodolfino tittade också på

Besökt Rodolfino? Berätta vad du tyckte!