Öppet i dag: 11:00 - 20:00
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Otroligt häftigt men rätt dyrt

Omdömet skrevs 6 april 2019
Salong C
Glöm bort Zombies

Vi valde bot zombie-dödandet för att istället samarbeta. Det var en underbar känsla hela tiden och ... läs mer

Omdömet skrevs 6 mars 2019
Thomas E
Läs alla 14 omdömen

Google
Rekommenderade upplevelser i och omkring Stockholm
från 32,95 US$
Abbamuseet
320 omdömen
från 34,71 US$
från 102,65 US$
från 41,21 US$
Omdömet skrevs 21 mars 2021

Körde Zombie. Vi fyra som spelade tyckte alla om spelet. Jätteroligt!
Vi kom dit till 12.00 då man ska vara där 20 min innan, (hade bokat till 12.20)
Klockan blev 12.20 sen 12.40... 12.50 frågade vi vad som händer och personalen var lika frågande som vi, de hade olika ursäkter på varför de glömt bort oss. En timme senare 13.20 fick vi börja spela och då tyckte vi alla de var väldigt stressade eftersom vi ”fick” någon annans tid.
Borde fått mer kompensation än chips och cola, då vi innan hade köpt det av dom.
När ett spel är 20 minuter för 1600kr för 4 pers borde de gett oss 50% på upplevelsen.
Spelet får 5/5
Allt de andra gör att totalbetyget sjunker till en 3/5.

Datum för upplevelsen: mars 2021
Tack rickarda363
Omdömet skrevs 3 juni 2020

Har provat alla spel och är supernöjd. Det som jag också gillar är lokalerna runtom att det var väldigt lyckat när vi hade konferens med mat och spel. Verkligen uppskattat av alla.

Datum för upplevelsen: januari 2020
Tack 834zoranr
Micha V, Ägare på VREX, svarade på det här omdömetSvarade 9 september 2020

Tack så mycket för ditt positiva omdöme. Välkommen åter!

Omdömet skrevs 12 december 2019

Visst, hur ballt som helst men samtidigt väldigt försenat, folk som står och tittar på och pratar så högt och garvar att hela upplevelsen pajas. Dessutom en attityd av att skyffla folk genom systemet med exempel som att någon efter 2 sek (inte 20 utan 2) säger exakt vad man ska göra för att komma vidare. Poteniellt hur bra som helst men mest besviken

Datum för upplevelsen: december 2019
Tack JK12KL
Omdömet skrevs 18 november 2019

Grafiken (Zoombie) kändes som minst 10 år. Löjligt högt pris.
Pluset är den glada och trevliga personalen.

Datum för upplevelsen: oktober 2019
1  Tack Mittopa
Omdömet skrevs 6 april 2019

En väldigt häftig upplevelse men ganska dyrt med 800:- för ca 20 min. Det var välgjort och kändes verkligen som man var inne i ett tv-spel.

Datum för upplevelsen: februari 2019
Tack Salong C