Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Vendela D

En helt underbar vistelse!

Omdöme om Bank Hotel
5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 14 maj 2024
Detta är min andra gång jag bor på Bank, och jag är, likt förra gången, extremt nöjd med min vistelse och kommer aldrig vilja bo någon annanstans i Stockholm! Allt är verkligen av högsta klass rakt igenom; från servicen till hotellrummen och restaurangen - ingen detalj har missats.
Frukosten är dessutom Stockholms, enligt mig, bästa frukost och jag rekommenderar även att gå och ta en drink på deras takbar Le Hibou, som inte bara serverar en fantastisk utsikt över Stockholm utan även ett grymt vin- och drinkutbud, snacks och trevlig personal.
Datum för vistelsen: maj 2024
Resetyp: Reste med vänner
5,0 av 5 bubblorStandard
5,0 av 5 bubblorRum
5,0 av 5 bubblorLäge
5,0 av 5 bubblorRenlighet
5,0 av 5 bubblorService
5,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Ser du något problem med det här omdömet?
Lisa Lindwall, HotelldirektörBank Hotel, svarade på det här omdömet
Svarade 15 maj 2024
Bästa Vendela,
Vi är så glada att vi fick ha er tillbaka hos oss på Bank Hotel. Inget gör ju oss så glada som när vi fick se att du bestämt dig för att komma åter till oss. Så härligt att vi fick rå om er och ni fick en lyckad vistelse. 1000 tack för att du tar dig tiden och beskriva om hur ni hade det när ni var hos oss. Vi önskar så att vi får se er hos oss snart igen. Önskar dig en underbar dag!
  • Booking.com
2.7 km från Bank Hotel
Pool
Visa fler hotell i Stockholm
Omdömet skrevs 20 april 2024

Otrolig känsla i hotellet, proffsig personal, sköna sängar med otroliga täcken. Frukosten slår alla förväntningar! Perfekta hotellet om du vill sova i ett lugnt område mitt i stan

Datum för vistelsen: april 2024
Tack Ida H
Lisa Lindwall, Hotelldirektör på Bank Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 23 april 2024

Bästa! Stort tack för att du bott hos oss i helgen och så blada vi blir att ni hade en härlig vistelse. Vi uppskattar också så mycket att du tar rdig tiden att skriva om hur ni trivdes. Jag ska framföra dina fina rader till våra medarebetare. Vi önska er varmt välkomna åter till oss på Bank Hotel.

Omdömet skrevs 3 april 2024

Otroligt fint rum med fantastisk utsikt. Man har tänkt på alla detaljer i rummet, fanns inget man saknade och de var så fint städade. Frukosten var fantastisk, allt smakade så gott och personalen var så uppmärksam. Vi kommer gärna tillbaka snart igen! / Helén & Sandra

Tack Helén M

Bästa Helén och Sandra,
Stort tack för att ni bode hos oss och så glada vi blir att ni tar er tiden att skriva om er vistelse. Inget gör oss gladare än när ni som våra gäster hade en härligt upplevelse. Vi ser så fram emot att se er hos oss snart igen.

Omdömet skrevs 30 mars 2024

När vi kom till Bank hotell blev vi väl mottagna i receptionen av vänlig och hjälpsam personal. Rummet var superfint och gav en varm känsla av ombonad. Sängarna var sköna och badrummet var stort och fräscht. Vi åt på Bonnies och var mycket nöjda, mysig känsla och maten kom snabbt in. Maten smakade fantastiskt, vi åt oxfilén och torsken och kunde inte vara nöjdare. Bad om att få något annat än pommes och det gick utan krångel att ordna. Frukosten var generös och kom punktligt till rummet som eftersom vi valde att få den dit mot en lite avgift. Vi beställde roomservice till lunch och Banks egen hamburgare och lamm entrecote var lika gott som middagen dagen innan. Vi hade tur eftersom hotellet hade möjlighet att låta oss checka ut senare än klockan 12:00. Vi är så nöjda och Bank hotell slår enkelt hotell Diplomat som dessvärre blivit riktigt dåligt. Jag vill påstå att Bank Hotell ger Grand Hotell ett stenkast bort en match om att vara Stockholms kanske bästa hotell. Vi kommer mer än gärna tillbaka till er. Tack alla ni på Bank Hotell, Speciellt vill jag nämna roomservice personalen, receptionen samt bokningen som alla visade sig vara vänliga, lösningsorienterade och bidrog till vår trivsel.

Tack Mårten N
Lisa Lindwall, Hotelldirektör på Bank Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 11 april 2024

Stort tack för dina fina rader om er vistelse hos oss. Inget gör oss gladare än när vi lyckas ge minnesvärda stunder. Stort tack för att du tar dig tiden, jag tar det vidare till personalen och vi hoppas att vi får glädjen att välkomna er snart igen.

Omdömet skrevs 25 mars 2024

Vilken upplevelse! Allt var 10/10. Vi kom dit och blev bemötta som gudar, frukosten var inte bara en frukost utan en upplevelse och rummen med utsikt över Stockholm var pricken över i:et. Topp 3 bästa hotellen jag varit på genom tiderna. Tack Bank hotell.

Tack anton c
Lisa Lindwall, Hotelldirektör på Bank Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 26 mars 2024

1000 Tack Anton, för att du tar dig tiden och skriva om er vistelse här på Bank Hotel. Inget gör oss gladare än när vi lyckas erbjuda minnesvärda stunder. Vi ser så fram emot att välkomna er åter till oss. Önskar dig en fin dag och en riktigt glad påsk.

Omdömet skrevs 25 mars 2024

Vi besökte Bank Hotell två nätter och vilken enastående vistelse. Allt var helt underbart. Redan från start blev vi väl omhändertagna i receptionen. Personlen var varma och super välkommande, personalen kom även med grymma tips. Rummen var super frächa med utsikt över vattnet. Det bästa av allt är frukosten. Även här är personalen underbar! Allt är väldigt frächt där man både kan beställa från meny och buffe. Hotellet gjorde vår resa till Stockholm 10ggr bättre. Tack Bank Hotel.

Tack Ida W

Ida! Stort tack för dina fina rader om er vistelse här hos oss. Vi blir så glada när våra gäster trivs och får en härlig vistelse. Jag ska framföra er upplevelse till personalen och så önskar jag dig en riktigt fin dag och en glad påsk.