Kostnadsfri avbokning till den 21-06-25
Kostnadsfri avbokning till den 21-06-26
Orbitz.com281 US$
CheapTickets281 US$
Trip.com354 US$

Super trevlig personal, magisk hotellinredning och fantastisk frukost ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Servicen var som förväntat, uppvaknande och föredömligt.
Kommer att besöka denna hotel igen helt klart, rekommenderas starkt!

Tack Arncrn
Steffen Sander, General Manager på Bank Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Tusen tack för dina fem stjärnor här på Tripadvisor!

På återseende,

Steffen.sander@bankhotel.se

Rummet var kanske något litet trots att det var en bättre ruymskategori. Å andra sidan hade vi balkong och t.ex ett gigantiskt duschutrymme. Vi firade en jämn födelsedag och besökte tex takbaren Le Hibou för fördrink, det var toppen! Men mest imponerade servicen och de små detaljerna man aldrig upplever på svenska hotell - valet parking som gör att in- och utcheckning blir supersmidig. Bilen levererades vid utcheckning med två flaskor vatten i mugghållarna fram. Sådana smådetaljer är Bank Hotel toppen på. Vi stortrivdes och kommer sannolikt återvända.

Tack Linda T

Tusen tack för ditt omdöme, Linda, och vad härligt att vi lyckades imponera på dig med både vår höga servicenivå samt många talkrika detaljer som förgyller vistelsen.

Välkommen åter!

Steffen.sander@bankhotel.se

Mycket bra bemötande och fantastiskt hotell med fin inredning.
Frukosten var väldigt bra.
Takbaren måste upplevas.

Vi kommer absolut besöka hotellet igen snarast, Vi har bott på de flesta hotellen i området och detta är helt klart en ny favorit!

Datum för vistelsen: april 2021
Tack AcDogano

Så härligt att vi har lyckats bli er nya favorit när det gäller hotell i Stockholm!

Tack för omdömet och varmt välkomna åter,

Steffen.sander@bankhotel.se

Mycket bra hotell för en weekend i Stockholm. Läget är oslagbart, mitt i centrum men ändå lugnt och bortanför all trafik. Frukosten är mycket bra och även om vi inte denna gång valde deras Champagne ”lazy breakfast and bubbles” som vi tagit tidigare.

Takbarer är magisk, inte minst för internationella gäster som får utsikt över stan.

Tack AndreasH169

Hej Andreas,

Tusen tack för ditt besök och din recension.

Varmt välkommen åter, Andreas!

Steffen.sander@bankhotel.se

Bank Hotel, en kraftfull mötesplats för affärer och rekreation format i renässans, klassicism och med stänk av futurism, som levandegör djupt engagemang och varm omsorg om både gruppen gäster och den enskilde. Vistelsen föder ständigt samma åtrå till att snart kunna återvända.

Tack LenaE610
Steffen Sander, General Manager på Bank Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Hej Lena,

Tusen, tusen tack för ditt omdöme och dina fina ord!

Jag är oerhört glad över att din vistelse blev så lyckad och både mitt team och jag ser redan nu fram emot att få välkomna dig hos oss igen inom kort.

Vänligen,