4 personer tittar på det här hotellet
Kostnadsfri avbokning till den 21-06-19
Orbitz.com287 US$
CheapTickets287 US$
Trip.com361 US$

Första gången på Bank hotell. Vi har bott på alla 5stjärniga hotell i Stockholm och detta hotell var det bästa. Här kommer jag alltid vilja bo. Enda minuset var parkeringen som låg långt bort ifrån hotellet.
Himla trevlig att mötas av ett fruktfat och en dricka.

Tack DN1973
Steffen Sander, General Manager på Bank Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Tusen tack för ditt omdöme och att du valde att testa oss på Bank Hotel!

Vi erbjuder Valet Parking, så givetvis tar vi hand om din bil som du bekvämt kan lämna alldeles utanför hotellets huvudingång.

Varmt välkommen åter!

Steffen.sander@bankhotel.se

Vi fick ett mycket varmt välkomnande och tjejerna i lobbyn var fantastiskt trevliga. Fräscht rum och en helt magisk frukost. Sköna sängar. Kanske lite väl små kuddar. Trevlig minibar. Tog möjligheten att träna på NK gymet uppe på taket och det var med suveränt. Vi kommer def boka Bank nästa gång vi sk till Sthlm igen.

Tack B3993KQmaria
Steffen Sander, General Manager på Bank Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Så härligt att ni hade det så bra hos oss på Bank Hotel, samt att ni uppskattade vårt unika samarbete med NK Padel & Social by ASCARO för att kunna spela padel och nyttja utomhusgymmet på taket. Givetvis ordnar vi gärna med större kuddar åt er nästa gång om ni så önskar.

Välkomna åter och trevlig helg!

Steffen.sander@bankhotel.se

Vår vistelse var mycket trevlig. Fantastiskt trevligt hotel med en mycket trevlig personal. Baren på 8 våning är fantastisk att ta en drink i och titta ut över Stockholm likaså restaurangen. Rekommenderas varmt! Tack för en trevlig vistelse

Tack C3690LDceciliat

Tack för din recension och dina fina ord, Cecilia!

Jag är glad över att vår takbar Le Hibou föll dig så väl i smaken och att hotellupplevelsen i sig var fantastisk - precis som det ska vara!

Steffen.sander@bankhotel.se

En hotellupplevelse som överglänser alla förväntningar! Om hotellfrukost kan det skrivas mycket men denna måste upplevas. När åt du Egg Benedict sist?
Upplev något extra, boka en natt på Bank. Fantastiskt från början till slut.

Tack UncleRalphS

Tusen, tusen tack för din recension och ditt besök hos oss på Bank Hotel!

Jag är oerhört glad över att vi lyckades att överträffa och överglänsa dina förväntningar, samt att vår uppskattade Egg Benedicte, en av våra 10 eklusiva à-la-carte-rätter, föll dig så väl i smaken.

Varmt, varmt välkommen åter!

Omdömet skrevs 29 april 2021

Vi tillbringade en enda natt på Bank Hotel i aprilmånaden, men vet definitivt att det inte blir sista gången vi besöker denna anläggning – antingen för en härlig frukost eller en fin middag, om inte för att återigen sova över där. Den utsökta frukosten och det deliciösa gourmet i restaurangen Bonnie’s blev till riktiga gastronomiska upplevelser. Vi trivdes dessutom väldigt bra i vårt rum som hade en vacker utsikt mot den judiska församlingen och Stockholms synagoga. Att ha tillgång till ett hyggligt gym var något vi såg mycket positivt på och tog tillvara på, såklart. Men alla bekvämligheters till trots var det allra skönaste med Bank Hotel den magnifika servicen från personalens sida – alla kategorier inberäknade!
Irina & Alexis.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack Pathfinder791078
Steffen Sander, General Manager på Bank Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 29 april 2021

Hej Irina & Alexis,

Tusen, tusen tack för ert omdöme och ert besök! Jag blir väldigt glad över era mycket fina ord om framför allt vår höga servicenivå och mina duktiga kollegor, och jag hoppas att vi får äran att få gästas av er inom kort igen.

Varmt välkomna åter, Irina & Alexis!