Omdömet skrevs 21 februari 2020

Vi hade en härlig staycation från in- till utcheckning. Trevlig personal, precis som vi begärt fick vi ett tyst rum högt upp så långt från barmusiken som möjligt. Bekvämt väl tilltaget rum med rejält badrum, skön säng och välsorterad minibar. Enda minuset var att det kunde ha funnits några fler kapslar till kaffemaskinen. Frukosten var mycket bra, trevligt att kunna beställa varma rätter till bordet. Intima baren Papillon i engelsk stil är en av våra favoritbarer i Stockholm och serverar goda drinkar. Vi återvänder gärna till Bank hotel vid tillfälle.

Tack Zimmerman99
SteffenSander_BB, Hotel Manager på Bank Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 21 februari 2020

Hej "Zimmerman99"

Stort tack för ditt omdöme samt för högsta betyget som du har valt att ge oss!

Det är oerhört glädjande att få höra att ni trivdes så bra hos oss och att vår bar Papillon samt även vår exklusiva frukost föll i smaken.

Du får hemskt gärna nå ut till mig på steffen.sander@bankhotel.se inför din nästa vistelse så ser jag och mitt team till att imponera lite extra!

Med bästa hälsningar och varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 17 februari 2020

Mycket bra och personlig service, maten i Bonnies var bra och servicen bättre, rummet hade allt man kunde tänkas vilja ha! Drinkarna i baren var riktigt bra! Frukosten kanske bäst i Stockholm? Kommer definitivt rekommendera och komma tillbaka.

Tack StockholmChristian

Tusen tack för ert fantastiska omdöme! Vad roligt att höra att ni både besökte våra barer samt vår restaurang och att ni har varit så nöjda med er vistelse hos oss på Bank Hotel. Stort tack även för ert magiska frukostbetyg!

Varmt, varmt välkomna åter!

Med bästa hälsningar,

Omdömet skrevs 14 februari 2020 från mobil enhet

När man öppnar den tunga dörren in till bank hotell är det som att kliva in i en annan värld. Härlig, avslappnande atmosfär, mycket fina rum med generöst utrymme och stora badrum. fantastisk frukost. Trevlig, välkomnade och hjälpsam personal. Matsal och barer erbjuder allt man kan önska sig. Och läget kan inte bli bättre. När jag åker till Stockholm är det här jag vill bo!

Restyp: Reste i arbetet
Tack Snarestad
SteffenSander_BB, Hotel Manager på Bank Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 14 februari 2020

Tusen tack för ditt fem-stjärniga omdöme!

Vad härligt att läsa att du kunde fly vardagen och ta del av den fulla The Bank Experience. Hos oss erbjuder vi en alldeles speciell känsla och atmosfär, och jag är mycket glad över att du blev så nöjd under din vistelse.

Maila mig gärna inför ditt nästa besök så träffar jag dig gärna personligen!

Trevlig helg,

Omdömet skrevs 13 februari 2020 från mobil enhet

Stockholm
Bokat med Booking.com
Arbetsresa 4 nätter
Ca 2500/ natt ink frukost
Bra och vänligt mottagande i receptionen
Anlände vid 15 och rummet på vån 4 med utsikt mot synagogan var klart
Ngt litet rum men fint ombonat och varmt
Bred skön säng med gemensamt täcke och sköna kuddar , bra med uttag för mobilladdare mm.
Vatten till rummet på request uk stilla pellegrino till kvällen
Duschen fräsch med regn och handdusch
Handdukar en medelstor och en mindre vita , kunde varit tjockare och större . Annars bra med golvvärme och avlastningsytor .
Stor TV !
Städ bra men för tidiga på söndan !
Frukost bra med tekanna och alacarte
Ngt rörigt på söndan
Tidningar och underbar lokal som även är middagsrestaurang där vi en kväll åt en utmärkt middag med 6 pers ! Lång väntan på varmrätt men i övrigt hög nivå .
Mkt trevlig takbar alla dagar men bäst to och söndag
Kan rekommenderas starkt!

Restyp: Reste i arbetet
Tack Pelleoptiker

Tack så hemskt mycket för er utförliga recension!

Jag beklagar att du upplevde frukosten en av dagarna som något rörig samt att ni upplevde att vår städpersonal städade ert rum lite för tidigt på dagen. Givetvis ser vi över dessa punkter så att er upplevelse kan bli ännu bättre.

Ni är varmt välkomna tillbaka - boka då gärna direkt via mig på steffen.sander@bankhotel.se för att få tillgång till de bästa priserna och uppgraderingarna.

Ännu en gång, stort tack för ert fina omdöme!

Med bästa hälsningar,

Omdömet skrevs 12 februari 2020

Har provat alla inrättningar på detta hotell, från barerna till restaurangerna.
Allt har varit toppen och servicen är oklanderlig. Väl värt en omväg för drinkar i barerna.
Och på sommaren är takterrasserna magiska speciellt i ljummen kvällning.
Ni kommer inte att blir besvikna.
Glöm inte att dofta inne på hotellet och restaurangen då de har en doft som sprider sig och som luktar så gott att man vill ha det hemma.

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack Livsnjutarenistan
SteffenSander_BB, Hotel Manager på Bank Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 13 februari 2020

Stort tack för ditt omdöme här på Tripadvisor samt för högsta betyget som du har valt att ge oss - väldigt roligt att läsa!

Det är även oerhört glädjande att få höra att ni trivdes så bra hos oss och att vi lyckades imponera på alla plan.

Du får hemskt gärna nå ut till mig på steffen.sander@bankhotel.se inför din nästa vistelse så ser jag och mitt team till att imponera lite extra. Vår egna Bankdoft säljs förresten i vår reception, så önskar du ha doften hemma så ordnar vi det.

Med bästa hälsningar och varmt välkommen tillbaka!