Omdömet skrevs 30 januari 2020 från mobil enhet

En vistelse på Bank Hotel garanterar ett toppbesök på Stockholms bästa hotell!
Bemötande, rummet, frukost, ja hela hotellet är världsklass!
Kanonläge med nära till allt!
Ett besök på takbaren Le Hibou med underbar utsikt rekommenderas varmt!

Ja, superlativerna haglar om jag ska beskriva detta ”välkomnande” hotell!

2:a gången vi bodde här och många fler blir det absolut!
Boka Bank Hotel när Stockholm lockar nästa gång!

Tack larsgoran2018
SteffenSander_BB, Hotel Manager på Bank Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 30 januari 2020

Hej Lars Göran,

Stort tack för ditt omdöme här på Tripadvisor samt för högsta betyget som du har valt att ge oss - väldigt roligt att läsa och det tackar vi ödmjukast för.

Det är även oerhört glädjande att få höra att ni trivdes så bra hos oss och att vi lyckades skapa många fina minnen och känslor.

Vår ambition är alltid att erbjuda individuell, personlig service med en välkomnande, genuin och levande känsla och det är fantastiskt härligt att du uppfattade och upplevde oss precis så. Du får hemskt gärna nå ut till mig på steffen.sander@bankhotel.se inför din nästa vistelse så ser jag och mitt team till att imponera lite extra.

Med bästa hälsningar och varmt välkommen tillbaka för tredje gången, Lars Göran!

Omdömet skrevs 30 januari 2020

Bank Hotel är en upplevelse med hög internationell standard. Som ett andra hem med hög mysfaktor och härlig atmosfär. Helt klart bästa hotellet i Sverige och står högt upp på vår lista av bästa hotell vi besökt i världen. Frukosten är magisk med ett helt fantastiskt utbud. Restaurang och barer på topp, stort tips är smash the piggy bank (vi fick i oss en per dag). Personalen var kanon, vi firade födelsedag och blev överraskade med ballonger. Emma i receptionen, helt fantastisk. Måns i papillon som kom med fantastiska stockholmstips och trevliga pratstunder. Det var inte första, och definitivt inte sista gången på Bank Hotel - det här blir en tradition!

Tack matildaolson

Hej Matilda,

Tusen, tusen tack för dina otroligt fina och varma ord.

Både Måns och Emma som ni nämnde med namn samt hela vårt team har tacksamt tagit del av ert beröm. Vi är oerhört glada och ödjmuka att ni anser att vi är allra bäst i Sverige och att vi håller världsklass. Vad roligt att era besök ska bli en tradition vilket vi redan ser fram emot. Håll gärna kontakten med mig och maila mig direkt på steffen.sander@bankhotel.se så träffar jag er personligen nästa gång för att skapa en ännu mer skräddarsydd upplevelse åt er.

Ännu en gång, tack så hjärtligt för ert mycket fina omdöme.

Med vänliga hälsningar och varmt, varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs 21 januari 2020 från mobil enhet

Fantastiskt trevlig personal och bra service.

Hela hotellet andas lyx och det är dom små detaljerna som gör det.

Frukosten är utsökt och går självklart att få upp till rummet med några enkla knapptryck på tv’n vilket jag tycker är trevligt.

Missa inte att besöka restaurangen eller någon utav dom tre olika barerna.

Tack sumsar0
SteffenSander_BB, Hotel Manager på Bank Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 21 januari 2020

Stort tack för ditt omdöme här på Tripadvisor samt för högsta betyget som du har valt att ge oss - väldigt roligt att läsa!

Det är även oerhört glädjande att få höra att ni trivdes så bra hos oss och att vi lyckades med de små, men ack så viktiga detaljerna.

Med bästa hälsningar och varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 20 januari 2020 från mobil enhet

Toppklass är ett ord jag sällan använder, ingenting att anmärka på. Den enda nackdelen är att jag genom mitt omdöme kanske kommer göra det svårare för oss att få plats på hotellet nu när så många kommer välja Bank Hotell istället för andra hotell i Stockholm. Frukosten var helt exceptionell. Tack för vistelsen.

/Andreas och Maya

Tack Andy1735

Hej Andreas & Maya,

Stort tack för ert omdöme och för era fina ord. Vi känner oss mycket hedrade att ni ger oss allra högsta betyget och det är härligt att höra att vi lyckades övertyga och skapa minnesvärda ögonblick under er vistelse i helgen.

Maila mig gärna direkt på steffen.sander@bankhotel.se så hjälper jag er med nästa bokning och så ser jag till att ni får ännu mer vardagslyx.

Varmt välkomna åter!

Vänligen,

Omdömet skrevs 19 januari 2020 från mobil enhet

På detta hotell satsar man verkligen på att ge gästen det lilla extra i både stort som smått.
Jag och min dotter hade en härlig vistelse där personalen överraskade henne med favoritgodiset på vårt fina superiorrum. Fräscht, lyxigt och fint, supertrevlig och hjälpsam personal och fantastisk frukost.
Vi kommer definitivt tillbaka!

Tack Expedition621306
SteffenSander_BB, Hotel Manager på Bank Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 19 januari 2020

Tack för att både du och din dotter valde att tillbringa helgen hos oss för lite vardagslyx. Ju mer vi vet om våra gäster, desto bättre, och självklart överraskar vi gärna med exempelvis favoritgodiset.

Du får gärna maila mig på steffen.sander@bankhotel.se så skapar vi ännu flera minnesvärda ögonblick åt er hos oss på Bank Hotel!

Vänligen,