“En riktig smakupplevelse av Napoli, Italian !!”
Omdöme om Pazzi

Pazzi
Boka bord
tis 26/10
20:00
Rankad som nr 461 av 3 435 Restauranger i Stockholm
Område: Södermalm Område
Beskrivning: Från Medelhavet, Europeiskt, Bra för vegetarianer, Veganalternativ, Glutenfria alternativ

Wooo…..maten är i toppklass kvalitet , Duktiga , vänliga personal och härligt atmosfär , Vi ses snart ❤️

Datum för besöket: september 2021
Tack tont439

Omdömet skrevs 28 augusti 2021

Mysig atmosfär och god mat, pizzan håller hög nivå både med och utan gluten, intressant och tillfredsställande pizzatopping. Efterrätten citrontart har kraftfull citrussmak vilket är ett plus.
Helt klart värt fler besök.

1  Tack Restaurang-Jagaren1
Omdömet skrevs 26 augusti 2021 från mobil enhet

Det här stället har goda pizzor, jag tog en löjroms pizza som var mycket god men för lite på den. Jag har ätit mycket godare och matigare löjroms pizza tidigare, så tyvärr blir det bara en 3 från mig. Men jag kommer tillbaka och provar något annat nästa gång för det är ett trevligt, familjärt och mysigt ställe på söder som jag varmt rekommendera.

Tack 375theresee
Omdömet skrevs 15 augusti 2021 från mobil enhet

Brukade vara bra men börjar tappa stilen. Slarvar bort beställningar och är röriga i service.
Pizzorna är lika bra som vanligt men osäker leverans, ibland tar det över 30 minuter och det verkar som de inte kan hantera take away gäster, bordsgäster och alla mopedleveranser samtidigt

Tack andersl758
Omdömet skrevs 11 augusti 2021 från mobil enhet

Pizza i en ny dimension. Vi har aldrig någonsin varken i Sverige eller i någon annan del av världen, ätit så fantastiskt goda Pizzor.
Jättefin och snabb service trots väldigt många gäster. Det här kommer att bli vår nya stamkrog

Tack 57tittir

Resenärer som tittade på Pazzi tittade också på

Besökt Pazzi? Berätta vad du tyckte!