“Har tappat i servicekvalitet”
Omdöme om Pazzi

Pazzi
Boka bord
sön 26/9
20:00
Rankad som nr 525 av 3 432 Restauranger i Stockholm
Område: Södermalm Område
Beskrivning: Från Medelhavet, Europeiskt, Bra för vegetarianer, Veganalternativ, Glutenfria alternativ
Omdömet skrevs 15 augusti 2021 från mobil enhet

Brukade vara bra men börjar tappa stilen. Slarvar bort beställningar och är röriga i service.
Pizzorna är lika bra som vanligt men osäker leverans, ibland tar det över 30 minuter och det verkar som de inte kan hantera take away gäster, bordsgäster och alla mopedleveranser samtidigt

Datum för besöket: augusti 2021
Tack andersl758

Omdömet skrevs 11 augusti 2021 från mobil enhet

Pizza i en ny dimension. Vi har aldrig någonsin varken i Sverige eller i någon annan del av världen, ätit så fantastiskt goda Pizzor.
Jättefin och snabb service trots väldigt många gäster. Det här kommer att bli vår nya stamkrog

Datum för besöket: augusti 2021
Tack 57tittir
Omdömet skrevs 15 juli 2021

Härlig atmosfär som verkligen är som att ta ett steg rakt in i Italien. Trevlig personal och helt gudomlig mat till rimliga kostnader.

Datum för besöket: juli 2021
Tack JoachimAlvarez
Omdömet skrevs 25 maj 2021 från mobil enhet

God tomatsås är det viktigaste på pizzan och tyvärr saknades helt smak av sådan. Dessutom var det alltför mycket ost på pizzorna. Tyärr kan jag inte ge ett högre betyg utifrån smaken.

Datum för besöket: maj 2021
1  Tack matkungen2010
Omdömet skrevs 28 januari 2021

Fick säga till om min bortglömda lunch efter 25min. Pizzan är helt ok men lite dyr som en lunch (119 kr).

Datum för besöket: januari 2021
Tack 606magnuso

Resenärer som tittade på Pazzi tittade också på

Besökt Pazzi? Berätta vad du tyckte!