“Världens godaste pizzor”

tors 28/10
20:00
Rankad som nr 461 av 3 436 Restauranger i Stockholm
Område: Södermalm Område
Beskrivning: Från Medelhavet, Europeiskt, Bra för vegetarianer, Veganalternativ, Glutenfria alternativ
Omdömet skrevs 11 augusti 2021 från mobil enhet

Pizza i en ny dimension. Vi har aldrig någonsin varken i Sverige eller i någon annan del av världen, ätit så fantastiskt goda Pizzor.
Jättefin och snabb service trots väldigt många gäster. Det här kommer att bli vår nya stamkrog

Datum för besöket: augusti 2021
Tack 57tittir

Omdömet skrevs 15 juli 2021

Härlig atmosfär som verkligen är som att ta ett steg rakt in i Italien. Trevlig personal och helt gudomlig mat till rimliga kostnader.

Datum för besöket: juli 2021
Tack JoachimAlvarez
Omdömet skrevs 25 maj 2021 från mobil enhet

God tomatsås är det viktigaste på pizzan och tyvärr saknades helt smak av sådan. Dessutom var det alltför mycket ost på pizzorna. Tyärr kan jag inte ge ett högre betyg utifrån smaken.

Datum för besöket: maj 2021
2  Tack matkungen2010
Omdömet skrevs 28 januari 2021

Fick säga till om min bortglömda lunch efter 25min. Pizzan är helt ok men lite dyr som en lunch (119 kr).

Datum för besöket: januari 2021
Tack 606magnuso
Omdömet skrevs 28 november 2020

Bästa pizzan! äter aldrig mer en vanlig pizza. Härlig atmosfär lite stimmigt men trevligt, oftast fullt men det brukar lösa sej. Personalen är glada och trevliga, vi äter där var 14 dag. Ett ställe jag gärna rekommenderar

Datum för besöket: november 2020
1  Tack monicaH7955SG

Resenärer som tittade på Pazzi tittade också på

Besökt Pazzi? Berätta vad du tyckte!