“Det viktigaste av allt lyste med sin frånvaro”
Omdöme om Pazzi

Pazzi
Boka bord
ons 16/6
20:00
Rankad som nr 575 av 3 387 Restauranger i Stockholm
Område: Södermalm Område
Beskrivning: Från Medelhavet, Europeiskt, Bra för vegetarianer, Veganalternativ, Glutenfria alternativ

God tomatsås är det viktigaste på pizzan och tyvärr saknades helt smak av sådan. Dessutom var det alltför mycket ost på pizzorna. Tyärr kan jag inte ge ett högre betyg utifrån smaken.

Datum för besöket: maj 2021
Tack matkungen2010

Omdömet skrevs 28 januari 2021

Fick säga till om min bortglömda lunch efter 25min. Pizzan är helt ok men lite dyr som en lunch (119 kr).

Datum för besöket: januari 2021
Tack 606magnuso
Omdömet skrevs 28 november 2020

Bästa pizzan! äter aldrig mer en vanlig pizza. Härlig atmosfär lite stimmigt men trevligt, oftast fullt men det brukar lösa sej. Personalen är glada och trevliga, vi äter där var 14 dag. Ett ställe jag gärna rekommenderar

1  Tack monicaH7955SG
Omdömet skrevs 22 november 2020

Tyvärr upplevde jag inte alls att personalen var särskilt serviceminded. Började med att jag beställde vin som aldrig kom, fick beställa på nytt av en annan servitör då att förra servitören glömt av det. Frågade sedan om det var möjligt att göra pastan med tomatsås och köttbullar utan köttbullar (vegetarian), vilket jag personligen borde vara ganska enkelt fixat... men fick till svar att inget annat utöver det på menyn går att ordna. En utav oss är glutenallergiker och frågade om glutenfripasta (vilket står på menyn) men även detta behövde servitören fråga köket om det gick att ordna och vi fick till svar att nej det kommer ta i alla fall 20 minuter att ordna och gav oss en stark känsla av att det var för "krångligt" för dem så vi beställde vanlig pasta istället. Konstigt att detta inte finns förberett om det finns på menyn, då öppnar det ju upp för att gäster eventuellt kommer att beställa det. Överlag kändes det att man absolut inte orkade göra mer än vad man behövde för oss, trött attityd på servitören som var en äldre man. Möjligt att andra i personalen är mer serviceminded, men inte denna man denna dag i alla fall!

Tack TeaG1910
Omdömet skrevs 9 november 2020 från mobil enhet

God lunch.

Jag åt en kycklingpasta med chili. Bra smak och trevlig personal.
Även bra avstånd med borden i dessa tider.

Tack PelleJohansson

Resenärer som tittade på Pazzi tittade också på

Besökt Pazzi? Berätta vad du tyckte!