“Dålig service från personal”
Omdöme om Pazzi

Pazzi
Boka bord
tors 28/10
20:00
Rankad som nr 461 av 3 436 Restauranger i Stockholm
Område: Södermalm Område
Beskrivning: Från Medelhavet, Europeiskt, Bra för vegetarianer, Veganalternativ, Glutenfria alternativ
Omdömet skrevs 28 januari 2021

Fick säga till om min bortglömda lunch efter 25min. Pizzan är helt ok men lite dyr som en lunch (119 kr).

Datum för besöket: januari 2021
Tack 606magnuso

Omdömet skrevs 28 november 2020

Bästa pizzan! äter aldrig mer en vanlig pizza. Härlig atmosfär lite stimmigt men trevligt, oftast fullt men det brukar lösa sej. Personalen är glada och trevliga, vi äter där var 14 dag. Ett ställe jag gärna rekommenderar

Datum för besöket: november 2020
1  Tack monicaH7955SG
Omdömet skrevs 9 november 2020 från mobil enhet

God lunch.

Jag åt en kycklingpasta med chili. Bra smak och trevlig personal.
Även bra avstånd med borden i dessa tider.

Datum för besöket: november 2020
Tack PelleJohansson
Omdömet skrevs 25 oktober 2020 från mobil enhet

Väldigt välgjord neapolitansk pizza. Inte bara klassiska varianter utan även säsongsråvaror. Har inte provat övriga menyn än utan har fastnat lite i pizzorna för att de är så bra. :)

Datum för besöket: oktober 2020
1  Tack Tommy-we
Omdömet skrevs 16 oktober 2020 från mobil enhet

Pizzorna var goda, ölen likaså. Personalen var service minded och miljön väldigt trevlig. Dock borde kryddorna vid bordet inte ligga i skålar så gäster kan ta med sina fingrar, i synnerhet inte i Coronatider.

Datum för besöket: oktober 2020
3  Tack Ninna736

Resenärer som tittade på Pazzi tittade också på

Besökt Pazzi? Berätta vad du tyckte!