“Riktigt bra neapolitansk pizza”
Omdöme om Pazzi

Pazzi
Boka bord
tis 7/12
20:00
Rankad som nr 539 av 3 459 Restauranger i Stockholm
Område: Södermalm Område
Beskrivning: Från Medelhavet, Europeiskt, Bra för vegetarianer, Veganalternativ, Glutenfria alternativ
Omdömet skrevs 25 oktober 2020 från mobil enhet

Väldigt välgjord neapolitansk pizza. Inte bara klassiska varianter utan även säsongsråvaror. Har inte provat övriga menyn än utan har fastnat lite i pizzorna för att de är så bra. :)

1  Tack Tommy-we

Omdömet skrevs 16 oktober 2020 från mobil enhet

Pizzorna var goda, ölen likaså. Personalen var service minded och miljön väldigt trevlig. Dock borde kryddorna vid bordet inte ligga i skålar så gäster kan ta med sina fingrar, i synnerhet inte i Coronatider.

3  Tack Ninna736
Omdömet skrevs 5 oktober 2020

Hittills har jag aldrig blivit besviken då jag ätit pizza från pazzi, dock som någon annan tidigare nämn så kan det variera till viss del på kvalitet beroende på kock. Men mycket gott! rekommenderar er att testa typ alla pizzor. Scampin är en återkommande favorit, älskar citronsmaken med persilja och zucchini! Ätit här flera gånger, och mer lär det bli :)

2  Tack matfelicia
Omdömet skrevs 28 juli 2020 från mobil enhet

Mycket goda pizzor. Åt själv en löjromspizza som smakade fantastiskt och smakade på flera av sällskapets pizzor som även de var mycket goda

Datum för besöket: juli 2020
Tack matildagreen
Omdömet skrevs 7 juli 2020

Pazzis mat är helt makalöst god, finns inget som toppar den.. pizzorna är perfektion varje gång och pastan är suverän den med. Väntetiden kan vara lång ibland, men det är såå värt att vänta på!

Datum för besöket: juli 2020
Tack LisetteSoder

Resenärer som tittade på Pazzi tittade också på

Besökt Pazzi? Berätta vad du tyckte!