“High-five ”

Rankad som nr 1 894 av 3 391 Restauranger i Stockholm
Område: Norrmalm
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Med tanke på priset, är det på tok för dyrt. Brödet är alldeles för luftigt och smaklöst, burgarna är dessutom mycket små och jag lämnade restaurangen hungrig.

Tack Alexander A

Omdömet skrevs 29 mars 2018

Önskar att jag kunde skriva att jag har ätit en av mina bästa burgare, men tyvärr inte, ok, hade högt ställda förväntningar, burgaren/köttet mycket bra, men min high five burgare var sisådär, saknade lite tryffelsmak som exempel, men troligen så var det stress i köket vid mitt lunchbesök, brödet var blött och omslagspappret samlade upp massor av vätska, visst saftigt, men till överdrift, ja, en god burgare men inte "wow", därtill min milkshake som med betoning på mjölk...varför ska det vara svårt att göra en riktig milkshake, i mina ögon för mycket "mjölk" för tunn helt enkelt och till ett pris på 55 kr, tyvärr inte prisvärt. Mina vänner åt ost bacon burgare var nöjda men inga spontana jubel kom ifrån dem, men 4 av 5 i betyg, det gick snabbt att få maten trots mycket folk. Men helt ärligt, eftersom jag älskar burgare, så kommer jag ge restaurangen en chans till men tillsvidare 3+ som slutbetyg.

Tack PJA4
Omdömet skrevs 29 mars 2018 från mobil enhet

Jag var tidigare i veckan på besök för lunch tillsammans med arbetskamrater. Lång kö som betades av långsamt då det var bara en kassa öppen mitt i lunchrusning.
Efter en del väntan fick vi sedan våra burgare där min var kall och även pomfritten var kalla i sällskapet var det ytterligare en som fick kall mat. Det tillsammans med de högsta priserna för hamburgare i City var inte så bra... Prova en annan restaurang istället!

1  Tack FredrikHjortsberg
Omdömet skrevs 23 mars 2018

Jag var här med 2 kollegor och åt lunch dagen då restaurangen öppnade.Kön stäckte sig ut på gatan men det tog endast 15 min innan vi fick beställa vår mat vid kassorna, sedan behövde vi bara vänta mindre än 10 minuter på att få vår mat. Priset på maten och tillbehör är ett par kronor lägre än liknande konkurrenter. Hamburgarna var saftiga, goda och brödet kändes perfekt. Bra och snabb service, lokalen är avskalad och "industri/lagerinspirerad".

Tack Hito

Resenärer som tittade på Jureskogs tittade också på

Besökt Jureskogs? Berätta vad du tyckte!