“25 min tillagningstid utan kö”
Omdöme om Bastard Burgers

Bastard Burgers
Rankad som nr 80 av 152 Smått och gott i Stockholm
Område: Vasastan
Område: Vasastan

Alldeles för lång väntetid för lunch-takeaway trots ingen kö, kassören verkade ointresserad av att skynda på processen eller att informera, de som var där undrade över logistiken.

Datum för besöket: april 2021
Tack Johan T

Kycklingburgaren var det äckligaste jag varit med om i hela mitt liv. Rå kyckling, Geggigt skin kvar

Datum för besöket: maj 2021
Tack W9205NNphilipm
Omdömet skrevs 31 mars 2021

Prövade månadens burgare Alabama till lunch. Lät gott på pappret. Kostade, med cola och pommes frites (under lunchtid), 174 kr. In kom kalla pommes frites, slapp och sönderfallen burgare och ljummen cola som serverades av oengagerad personal. Hoppas att grundarna har hunnit sälja av och casha in. Detta var en gång i tiden ett bra ställe. Sista besöket på Luntmakargatan i Stockholm.

Datum för besöket: mars 2021
Tack Discover97183
Omdömet skrevs 30 mars 2021 från mobil enhet

Stökig lokal som inte alls är Corona-säker! Fler människor i lokalen än vad som fick vara där enligt skylten utanför. Otrevlig personal, torrt bröd och mjuka pommes. Gå till en annan restaurang för att få bra burgare!

Datum för besöket: mars 2021
1  Tack Sophie75
Omdömet skrevs 17 januari 2021

Trist att de är enda restaurangen i hela gallerian som inte tillåter hundar. i övrigt ok hamburgare för ca 180 (utan läsk) i denna prisklass rekommenderar jag brödernas, Phils burger, gnarly och prime burger före jag skulle rekommendera bastards.

Datum för besöket: januari 2021
Tack arvidl402

Resenärer som tittade på Bastard Burgers tittade också på

Besökt Bastard Burgers? Berätta vad du tyckte!