“Goda burgare”

Rankad som nr 57 av 159 Smått och gott i Stockholm
Område: Vasastan
Område: Vasastan
Omdömet skrevs 22 februari 2020

Goda burgare med ett väldigt bra pris pommes är knapriga och servicen är bra ganska många sittplatser och i övrigt väldigt bra

Datum för besöket: februari 2020
1  Tack H1984TCfrankk

Omdömet skrevs 27 januari 2020

En bra resturang med trevlig personal, och mån om sina kunder, väl mött och god kunskap om maten som serveras

1  Tack pgsb2020
Omdömet skrevs 24 januari 2020 från mobil enhet

Orättvist betyg då folk recenserar Gallerians Baster Burger här när det är en annan Baster Burger. Det gör ju inte så de som botten recenserar bättre än sitt egna betyg.

I vilket fall som helst så äter jag och min flickvän här när vi är i närheten och sugna på hamburgare.

Halloumin har i princip alltid kommit ut i perfekt konsistens.

Söt pommesen är ett måste med jag tror det är deras egna aioli.

Just ja brödet har alltid varit perfekt också så att den andra BB misslyckats så hårt vet jag inte.

Hoppas BB crew vid observatorie lunden ser detta och kan få bort missvisande kommentarer. Inte för att de behöver mer folk till restaurangen som alltid har besökare men vore kul om de låg bättre till så de som verkligen vill få en top notch burgare får det.

Tack adamjordgubbe
Omdömet skrevs 21 januari 2020

Riktigt gott och trevligt. Snabb leverans med skön personal. Kan verkligen rekomendera. Riktiga bröder. Hade lämnat högre betyg om det gick. Lite dåligt med platser däremot.

Tack hampusc2020
Omdömet skrevs 4 januari 2020

Kassakille som gav högst oklara besked över vilket öl som fanns att beställa, vilket blev ett minus redan från start.
Sedan vet jag inte om hans slarvighet även bidrog till att att köket fick fel beställning, men som vegan är det absolut inte okej att serveras animalier när man inte har beställt det! Som tur var såg vi direkt att pappret runt burgaren inte var grönt och att burgaren var kött så hann inte äta, men ändå. Servitrisen verkade inte ha speciellt bra koll på burgarna eller se att min var icke-vegansk, men hon ska ha credd för att snabbt ordna en ny burgare.

Stressigt i restaurang i all ära. Jag har själv jobbat på donken. Men att inte lyssna och ge fel ordrar kan sluta illa. Speciellt när restaurangen nästan är tom. Nästa gång kan det vara en med svår allergi som får fel.

Smakade bra så det drar upp betyget och trevligt med öl, men väljer nog max nästa gång och dricker bärs någon annanstans för de sparade slantarna.

Tack cissilotta

Resenärer som tittade på Bastard Burgers tittade också på

Besökt Bastard Burgers? Berätta vad du tyckte!