“Saftiga hamburgare”

Rankad som nr 1 623 av 3 393 Restauranger i Stockholm
Område: Vasastan
Område: Vasastan
Omdömet skrevs 1 april 2018

Vi skulle ta oss en snabb hamburgare vid lunchtid, men först gällde det att köa sig fram för en plats i lokalen. Fräscha och saftiga hamburgare med ett gott hamburgerbröd. Kanske lite väl försiktigt kryddat kött, men det kan man ju bättra på själv.

Tack Nonno H

Omdömet skrevs 23 mars 2018 från mobil enhet

Titeln säger allt. Burgarna känns mycket fräschare än t.ex. flippin mfl där burgarna dryper av fett. Dock lämnade smaken en del att önska. Inte dåligt på något vis men ganska smaklöst tyvärr. Burgarna hade även gärna kunnat vara lite större.

Tack mangiaqui

Omdömet skrevs 20 maj 2018 från mobil enhet

Omdömet skrevs 15 mars 2018

Resenärer som tittade på Bastard Burgers tittade också på

Besökt Bastard Burgers? Berätta vad du tyckte!