“Överpriser”

20:00
Rankad som nr 2 850 av 3 385 Restauranger i Stockholm
Område: Norrmalm
Område: Norrmalm

Nonchalant personal som glömde bort oss fast det var få gäster i lokalen. Dyrt och meningslöst restaurangbesök, går inte hit igen.

Datum för besöket: april 2021
1  Tack Sunshine697602
Eataly S, Marketing på Eataly Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade för 4 dagar sedan

Hi Sunshine 697602,
Thank you for your review - we appreciate you taking the time to write to us.
We are extremely sorry to hear about your experience and always do our outmost to create a full lovely Italian experience, so this was extremely unlucky.

We hope yo get a new chance in the future.
Kind regards,
Eataly Stockholm

Mycket besviken på pastan som serverades osaltad, ljummen och med 1/3 bufala. Mitt sällskap åt andra pastarätter och var också missnöjda. Skulle inte rekommendera någon att äta pasta här. Dålig kvalité för priset man betalar.

Datum för besöket: maj 2021
Tack sarasP2562IA
Omdömet skrevs 19 mars 2021

"Hamburgare" med en mer röd än rosa salsiccia i med ost över.....torrt bröd över och grått och blodigt bröd i botten av korvspadet......, pastan var ett skämt.......det enda tillbehöret var en brun kvist basilika......ingen parmesan eller peccorino.....pizzan hade åtminstone en frasig botten men med den mediokra fyllningen så vore det konstigt annars.....servitörer som struntade i allt .....särskilt smittspridning......har du någon känsla för mat gå någon annanstans.......har inte ätit på McDonalds sedan -89 i London, men deras mat är garanterat bättre, smakligare och säkrare.......

Datum för besöket: mars 2021
1  Tack TiasW67
Omdömet skrevs 6 mars 2021

En dålig lunchupplevelse helt enkelt!
Matupplevelsen medioker och inte prisvärd. Låång väntan på mat, nonchalant servitör. Får utskrivet kvitto först när jag sitter kvar, väntar och frågar om det. personalen står och väntar, hänger vid disken där maten ställs ut. Noll coronatänk!

Datum för besöket: mars 2021
Tack lio593
Omdömet skrevs 19 oktober 2020

BRA överlag. trevlig och tillmötesgående personal. övervåning stängd, vilket var trist men full förståelse i dagens tider... hoppas på öppning av övervåning snart. Med övervåning finns större och mer genuint utbud av mat och dryck.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack 475madeleneh
eatalys2019, Marketing på Eataly Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 19 oktober 2020

Hej,
Tack för din fina recension! Vi blir väldigt glada över att se att du tyckte om ditt besök på Eataly Stockholm. Vi hoppas kunna öppna övervåningen inom en snart framtid, Har du några fler synpunkter, frågor eller kommentarer får du gärna kontakta oss på media@eataly.se

Hoppas vi ses snart igen!

Vänligen,

Resenärer som tittade på Eataly Stockholm tittade också på

Besökt Eataly Stockholm? Berätta vad du tyckte!