“Mattempel”

Rankad som nr 1 694 av 3 439 Restauranger i Stockholm
Område: Norrmalm
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Åt middag på Piazza. Mycket bra. Effektiv service och bra mat. Tog Tagliata, som innehöll mört och saftigt kött och fräsch sallad. Ganska begränsad meny (två fisk- respektive kötträtter och fyra pastarätter) men alla vid bordet var nöjda med sina rätter. Den stora behållningen av Eataly är försäljningen av matvaror. Massor av härlig italiensk mat. Vi avslutade middagen med shopping och en stor välfylld kasse. Blev både mat och kokböcker. Vi kommer helt klart tillbaka!

Tack Johan G

Omdömet skrevs 29 mars 2018

Om man tycker om lite tjockare pizzabotten så är detta ett ställe att gå till för att just äta naplianska pizzor. Fräsch topping. Personalen var trevlig och hjälpsam.. Ljudnivån är relativ hög vilket är lite synd och tar ner bedömningen i sin helhet. Läget bra.

Tack Gunilla L
Omdömet skrevs 27 mars 2018 från mobil enhet

Födelsedagsmiddag för 2 vuxna och 1 barn. Den ombyggda biografen är ett vackert mattempel med endast italiensk mat. Hög internatonell klass. Mycket vackert och smakfullt. Vi åt två olika sorters pasta och en pizza. Maten var till mycket stor belåtenhet. Pizzan var av normalstorlek men pasta portionerna var av avsmakningsstorlek. Kanske 100 gram. Omöjligt för en vuxen att bli mätt på denna portion. Min tryffelpasta kostade ändå 195 SEK. Inget bröd serverades utan fick beställes separat. Inget smör. Servicen var ok inte mer. Lokalen och smaken på på maten i toppklass men portionsstorlek och service inte på topp. Svaga 4 stjärnor.

1  Tack ThomasPer
Omdömet skrevs 26 mars 2018

Fantastisk mat, mycket gott att välja mellan och fin miljö men...
Dålig service. Personalen hade ingen koll, vi fick fel mat först, inget vatten serverades tills vi fick säga till 3 gånger. Servitören som vi hade var bitter och otrevlig. Opassande kommentarer som bland annat "bra jobbat" när servitören skulle plocka bort tallrikarna.

1  Tack vahbaj
Omdömet skrevs 25 mars 2018

Vi var där med vänner. Ett fantastiskt mattempel i det som förr var biograf. Beställde en carbonara med en annorlunda pasta (mezzi paccheri). Carbonaran var ganska långt ifrån det jag kallar en carbonara. Saknade ägget och den krämiga såsen. Så där, men ölet var gott liksom sällskapet. Sedan gick vi runt i detta mattempel och njöt vi av allt vi såg. Jag kommer tillbaka och prövar en annan rätt.

Tack Bengt B

Resenärer som tittade på Eataly Stockholm tittade också på

Besökt Eataly Stockholm? Berätta vad du tyckte!