“Underbar service, mar och efterrätter! ”
Omdöme om Tavolino di Malou

Tavolino di Malou
Rankad som nr 927 av 3 438 Restauranger i Stockholm
Område: Vasastan
Beskrivning: På mysiga Rörstrandsgatan 19, mitt i hjärtat av Birkastan, har den italienska och hemtrevliga krogen Tavolino di Malou just öppnat upp dörrarna. Ambitionen är att erbjuda en upplevelse där noga utvalda råvaror, passionen till det italienska köket och mycket kärlek ska genomsyra hela besöket. Låt Tavolino ge er en kväll som ni sent ska glömma. Ni tar er enkelt till Tavolino med buss eller tunnelbana, och går av vid St Eriksplan. Varmt välkomna hem till oss låter Ari och Malou hälsa!
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Jag var här med några vänner och vi tyckte alla att servicen var helt fantastisk! Fem plus! Det märks att maten är lagad med kärlek, den var nämligen helt underbar.
Deras pasta med räkor var magisk. Jag provade även pastan med tryffel och oxfilé och det var en av de bästa jag ätit.

Och då har jag inte sagt något om efterrätterna - herregud! Kan man beställa hem? De har ju Stockholms bästa efterrätter. Missa INTE lakritssåsen till hallonglassen :)

Tack Frida B
Malou Y, Chef på Tavolino di Malou, svarade på det här omdömetSvarade 5 maj 2018

Tusen tack för din fina recension. Hjärtligt välkomna tillbaka :)

Malou Y, Ägare på Tavolino di Malou, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Omdömet skrevs 8 april 2018 från mobil enhet

Malou Y, Chef på Tavolino di Malou, svarade på det här omdömetSvarade 14 april 2018

Resenärer som tittade på Tavolino di Malou tittade också på

Besökt Tavolino di Malou? Berätta vad du tyckte!