2 532 kr
Frukost ingår
Bli belönad med One Key
jennyfalk2022
Göteborg, Sverige

Mysig hotell med perfekt läge

4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 12 juni 2022
Ett mysig, charmigt hotell mitt i centrum. Fräscha rum med fin inredning dock något varmt. Gångavstånd från Centralstationen. Restauranger, butiker etc runt hörnet. Hotellet har också en bra resturang och cool bar. Kan absolut tänka mig att bo här igen.
Datum för vistelsen: juni 2022
5,0 av 5 bubblorRenlighet
5,0 av 5 bubblorService
4,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Omdömen sammanställs i samarbete med Hyatt Hotels
Ser du något problem med det här omdömet?
Johan Christof, Gästservice/receptionStory Hotel Riddargatan, svarade på det här omdömet
Svarade 24 jan. 2023
Hej Jenny!
Vad kul att du gillade din vistelse hos oss och tack för din fina review!
Vi hopas verkligen att vi kan få äran att välkomna dig tillbaka snart igen!
Tack och hoppas du får en fin vecka!
Vänliga Hälsningar,
2.0 km från Story Hotel Riddargatan
Visa fler hotell i Stockholm
1924 av 1 811 omdömen
Omdömet skrevs 30 maj 2022 från mobil enhet

Hotellet var mysigt, allt från rummen till de allmänna utrymmena. Det var kanske lite väl lyhört från rummet ut mot korridoren. Vi provade inte restaurangen men det var goda drinkar i baren, väldig trevlig personal dessutom. Frukosten var god men kanske lite smalt utbud. Inget varmt förutom kokade ägg, så gillar man det varma är det här inte ett bra alternativ. Är man som mig som inte äter av det varma funkar det alldeles utmärkt. Prisvärt och väldigt bra, centralt läge.

Datum för vistelsen: maj 2022
Tack Erikablom
Johan Christof, Gästservice/reception på Story Hotel Riddargatan, svarade på det här omdömetSvarade 24 januari 2023

Hej Erika!
Tack så hemskt mycket för din recension!
Vad kul att du gillade din vistelse och vårt hotell! Vi hoppas verkligen att vi kan få välkomna dig tillbaka snart igen!
Tack för allt och hoppas du får en fin vecka!

Omdömet skrevs 24 april 2022

Bra läge centralt i Stockholm med trevlig personal. Rummet var dock väldigt slitet, det var lyhört ut mot gatan. Frukosten var medelmåttig och saknade helt varma alternativ.

För den prisklassen finns mycket bättre alternativ.

Datum för vistelsen: april 2022
Tack Linus E
Johan Christof, Gästservice/reception på Story Hotel Riddargatan, svarade på det här omdömetSvarade 25 januari 2023

Hej Linus,
Tack för din review!
Tråkigt att höra att du inte var nöjd med din vistelse.
Tack för att du gav oss lite feedback som kommer vara värdefull när vi ser över hur vi kan förbättra oss!
Tack och ha en fin dag!

Omdömet skrevs 14 mars 2022

Riktigt bra hotell. Mysigt rum. Härlig atmosfär. Nära till teatrar, shopping, restauranger, sevärdheter. Tio minuters promenad till Djurgården och allt som finns att göra där,museer, Grönalund, Skansen mm.

Datum för vistelsen: mars 2022
Tack Curious45916233539
Johan Christof, Gästservice/reception på Story Hotel Riddargatan, svarade på det här omdömetSvarade 2 februari 2023

Tack så hemskt mycket för din underbara recension!
Vad roligt att ni hade en bra vistelse och tyckte vårt hotell var så bra!
Vi hoppas verkligen att vi kan få välkomna er tillbaka snart igen! :)
Tack igen och ha en fin dag!

Omdömet skrevs 30 januari 2022

Sambon och jag bodde en natt nu fredag till lördag och vi fick ett superfint rum med balkong på femte våningen. Rummet var väldigt stilrent och hade allt man behövde med fina detaljer och härliga tvålprodukter. Frukosten var enkel men allt var färskt och gott. Vi tog även några drinkar i baren innan vi gick ut för att äta och drinkarna var grymma. Supercentral läge, nära till allt. Rekommenderar Story verkligen!

Datum för vistelsen: januari 2022
Tack alexandranilss0n

Vilken underbar review, tack så hemskt mycket Alexandra!
Vad roligt att ni hade en bra vistelse och tyckte om ert rum :)
Vi hoppas verkligen att vi kan få äran att välkomna er tillbaka snart igen!
Tack igen och hoppas du får en fortsatt fin vecka!
Bästa hälsningar,

Omdömet skrevs 3 januari 2022

Andra gången jag och min sambo bor på Story Hotel Riddargatan och definitivt inte sista besöket. Väldigt trevligt bemötande av personal, fräscha rum och lokaler och god klassisk svensk frukost. Hade däremot föredragit lit mer vegansk alternativ till frukosten, annars tipp topp! Fördelen med mindre hotell är just lugnet och det känns så fort en går in på Story, så det går verkligen att slappna av och njuta av vistelsen. Rekommenderar starkt!

Datum för vistelsen: december 2021
Tack Malin F
Emelie Nilsson, Guest Services / Front Office på Story Hotel Riddargatan, svarade på det här omdömetSvarade 4 januari 2022

Hej Malin,

Stort tack för att du delar med dig av denna härliga feedback och inte minst för att ni valde att bo hos oss en andra gång.

Vad roligt att höra att ni var så nöjda och att ni fick en härlig och avkopplande vistelse denna gång. Det som värmer extra mycket är dock att höra om det fina bemötandet från personalen och jag hoppas att vi lyckades få er att känna er som hemma här hos oss.

Kul också att ni gillade frukosten och angående önskemålet om mer veganska alternativ så tar vi självklart denna feedback med oss vidare.

Tack igen för denna gång och jag hoppas att det inte dröjer alltför länge innan vi får nöjet att välkomna er tillbaka!

Hälsningar,

Emelie Nilsson