“Mkt bra!”

Rankad som nr 321 av 3 471 Restauranger i Stockholm
Område: Norrmalm
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Ett mycket bra ställe om man är sugen på Sushi, och väntar på tåget! (Ligger nära centralstationen) Väldigt god och fräsch mat, och trevlig personal. Rekommenderas varmt!

Tack Peter S

Omdömet skrevs 25 mars 2018 från mobil enhet

Perfekt ställe att invänta kvällståget på. Trevlig och lugn miljö nära centralstationen. God och vällagad mat med fina uppläggningar av diverse asiatiska rätter. Kan rekommenderas.

Tack Eva-Lena S
Omdömet skrevs 23 februari 2018

Jag har gått förbi denna restaurangen många gånger i tron att det var en turistfälla men bestämde mig tillslut för att prova. Ett beslut som jag inte ångrar. Det är helt klart något dyrare än många andra asiatiska restauranger men det är det helt klart värt.

Jag provade en Hong Kong fläsksida med wokade grönsaker. Köttet var perfekt tillagat, grönsakerna var fräscha och tillagade så att de hade perfekt kryddighet och framförallt hela rätten var mycket vackert presenterad.

ett extra plus för vänlig och snabb service. Detta är ett ställe jag definitivt kommer att besöka igen.

Tack Michael G
Omdömet skrevs 17 februari 2018 från mobil enhet

Här blir ni inte besvikna , fantastiskt gott , mycket smaker och fräscht. Lokalen är mysig och personalen trevlig.
Vi åt dumplings och friterade räkor till förrätt, huvudrätt blev wokad kyckling i szechuan grymt gott! Hitt går vi gärna igen .

Tack Mari A
Omdömet skrevs 12 februari 2018 från mobil enhet

Kommer med 2 vänner för att ska käkade middag! Första intryck rent spontant fint och fräsch stället! Super trevlig personalen och dom är så artig! Maten också var god! Och pris verkligen mycket rymlig trots det ligger inne i stan (Vasagatan)! Super nöjda båda med mat och deras service! Rekommenderar denne restaurang! Cozy place and fresh!

Tack michan07

Resenärer som tittade på Weidao Stockholm tittade också på

Besökt Weidao Stockholm? Berätta vad du tyckte!