“Fantastisk mat!”

Rankad som nr 25 av 3 410 Restauranger i Stockholm
Område: Södermalm Område
Område: Södermalm Område
Omdömet skrevs 14 februari 2021

En riktig kulinarisk upplevelse! Mycket god mat, nya smaker, fantasifulla blandningar av tillbehör och ingredienser. Fantastisk upplevelse. Lite dyrt, men går gärna hit igen! Vill man bjuda någon på god mat eller visa någon delar av Stockholms bästa bör denna restaurang vara med på listan! Bra service, trångt pga mycket folk och liten lokal, men mysigt med mycket vänlig och effektiv service!

Datum för besöket: december 2020
1  Tack Bryan537

Omdömet skrevs 31 december 2020 från mobil enhet

Bra resturang med god mat. Även väldigt trevlig personal. De som drar ner betyget var att vi fick in 4 tapas först för att sedan få vänta 30 minuter på den sista som vi beställt. Föredrar att få in alla samtidigt.

Datum för besöket: december 2020
2  Tack toon8
Omdömet skrevs 22 november 2020

Mysigt ställe, lagom pris, bra utbud på menyn, vällagad och varm mat, extremt god plommonsås och andra goda guldkorn, god service utav en av personalen (den andre var sådär) det är viktigt med konsekvent god service från alla -det påverkar helhetsintrycket väldigt mycket!

Datum för besöket: november 2020
1  Tack sandraaR7955WY
Omdömet skrevs 21 november 2020 från mobil enhet

Fick efter många om och men ett bord på denna omtalade krog för mig och min familj. Thailändska tapas hette det och maten skulle vara fantastisk. Vi fick reda på att vi absolut inte fick anlända innan vi hade vårat bord för det inte fanns någonstans att vänta... När vi så kom dit och skulle beställa våra thailändska tapas så fick vi reda på att det är bäst att beställa allt på en gång och inte ta in en rätt var först, för att sedan beställaren runda till osv. Varför, jo för att kyparen var väldigt tydlig med att ni måste lämna bordet om senast 1,5 timme vilket vi visste men kanske inte hade velat få höra som det första innan man ens fått maten!? Och maten då, hur var den. Om jag ska sammanfatta den så får det bli medioker. Med tanke på hur restaurangen blivit hypad så hade vi nog alla höga förväntningar. Notan gick på drygt 2000 kr för hela sällskapet och med tanke på storleken på tapasen så vill kanon också påstå att Pat’s Place inte kvalar in i budgetsegmentet utan mer mellanklass för priserna och budget för den mediokra maten.

Datum för besöket: november 2020
Tack Badball
Omdömet skrevs 6 november 2020 från mobil enhet

Vilken pärla!!Det är bra från början till slut.Fantastiskt bemötande och maten smakar som den gör på plats i Asien.
Det är enkelt och lättsamt.
Hit vill jag återkomma!

Datum för besöket: oktober 2020
1  Tack Toverud

Resenärer som tittade på Pat's Place tittade också på

Besökt Pat's Place? Berätta vad du tyckte!