“En liten pärla på söder”
Omdöme om Pat's Place

Pat's Place
Rankad som nr 19 av 3 384 Restauranger i Stockholm
Område: Södermalm Område
Område: Södermalm Område
Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Litet mysigt ställe med thailändska smårätter, alla lika goda, många vegetariska, bäst ikväll ET go home. Trevlig personal, boka bord!

Datum för besöket: februari 2020
Tack vonsan22

Omdömet skrevs 26 januari 2020 från mobil enhet

Bästa på länge. Så goda smaker, väl tilltagna rätter som var supergoda !
Jätte trevlig personal och mysigt ställe!

Datum för besöket: januari 2020
Tack nettis50
Omdömet skrevs 17 januari 2020

Godaste thaimaten vi någonsin ätit. Smakfullt, bra vegorätter, goda starka smaker, fantastisk dessert. Omtänksam service. Kommer snart tillbaka.

Datum för besöket: januari 2020
Tack Margarstu
Omdömet skrevs 2 december 2019 från mobil enhet

Pat’s place är ett välbehövligt tillskott på Stockholms restaurangscen. Här serveras god och vällagad thailändsk mat i tapasportioner till ett rimligt pris.

Personalen är trevlig och omtänksam och bjuder både på goda råd när det gäller att välja mat. Här är det service med ett leende som gäller. En av ägarna kom också ut till vårt bord och hälsade oss välkomna, mycket trevligt!

Vi rekommenderar att beställa 3 rätter för två personer att dela på, våra favoriter är ankan och avocadosalladen. Även vårrullarna och entrecôten var mycket goda!

Hit vill vi gärna komma tillbaka igen!

Datum för besöket: december 2019
1  Tack Appleferry
Omdömet skrevs 1 december 2019 från mobil enhet

Vi var sent ute och hade inte bokat en lördagskväll, men fick plats i baren.
Fick superbra tips på rätter som smakade fantastiskt! Servicen var super och vi var mycket nöjda med vårat spontana besök!

Datum för besöket: november 2019
Tack sofieu

Resenärer som tittade på Pat's Place tittade också på

Besökt Pat's Place? Berätta vad du tyckte!