“Middag med vänner”

Rankad som nr 562 av 3 380 Restauranger i Stockholm
Område: Vasastan
Område: Vasastan
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Riktigt bra middag, prisvärd och mycket trevlig personal. Schnitzel i toppklass och bra öl. Rekommenderas !!

Datum för besöket: februari 2020
Tack CWIC_79

Omdömet skrevs 25 januari 2020

Trevlig lokal med riktig tjeckisk mat:) deras potattissallad är bäst i stan! Trevlig personal och prisvärt! Återkommer regelbundet:) skål för deras Pilsner urquell!

Datum för besöket: januari 2020
Tack 800jaroslavv
Omdömet skrevs 15 juli 2019 från mobil enhet

Liten familjär resturang. God mat till humana priser. God service. Vill verkligen rekommendera maten. Den var kanon.

Datum för besöket: juli 2019
Tack 395maybrittn
Omdömet skrevs 19 maj 2019 från mobil enhet

Nu varit flera gånger på Lilla Prag och möts varje gång av trevlig, lite familjär service. Prövat flera av snitzlarna och alltid fräscha o goda. Upplever inte priset som dyrt. Är en nöjd kund som kommer att komma dit igen!

Datum för besöket: maj 2019
Tack MatsE292
Omdömet skrevs 23 december 2018

Maten av utmärkt centraleuropeisk kvalitet och det till bra pris. Dock är det inte, som en annan recensent skriver, tal om några wienerschnitzlar utan naturligtvis är det tjeckiska schnitzlar. Vi rekommenderar pilsnerschnitzeln som är lite mer speciell än den mer vanliga pragerschnitzeln.

Servicen var väldigt vänlig, men en aning förvirrad. Dock på ett charmigt sätt. jag kommer gärna tillbaka. :)

Datum för besöket: december 2018
Tack Sven Ö

Resenärer som tittade på Lilla Prag tittade också på

Besökt Lilla Prag? Berätta vad du tyckte!