“Jag har ätit ute mycket ca”

Pancho Villa - Södermalm
Boka bord
fre 7/8
20:00
Rankad som nr 2 690 av 3 381 Restauranger i Stockholm
Område: Södermalm Område
Beskrivning: Välkommen till oss på Pancho VIlla! Vi är en restaurang som välkomnar dig som vill äta god och vällagad mat, i en vardaglig miljö. Vår meny bestär av mexikanskinspirerad mat, där grillade rätter, våra grymt goda hamburgare och våra mexikanska signaturrätter är i fokus. Vi lagar mat som vi gillar själva helt enkelt. Hos oss får du mat du inte hittar någon annastans, vi har provat oss fram till våra recept sedan 2001. Så våra såser, dipper, smaker och dofter, hittar du ingen annanstans. Vår köttblanding till våra hamburgare, hittar du bara hos oss. Vi är oerhört stolta över vårt kök, vår meny och restaurang. Hjärtligt välkomna!
Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Jag har ätit ute mycket ca 30 år i Stockholm och detta var världsrekord. Vi har gett stället två chanser och totalt kaos. En kille som serverar och han tillhör kategorin långsammast alla kategorier. Burgarna/köttet kommer med sås på samma tallrik som en stor röra. Allt ljummet. Det saknas ord för hur dåligt det är. Både kvalité och service.

Datum för besöket: december 2019
Tack JAGER68

Omdömet skrevs 19 oktober 2019 från mobil enhet

Stannade till på Pancho Villa och beställde 2 Corona m Lime. Samt en chiliburgare o en laxsallad! Bra mat/trevlig personal

snabbsssnabb

Datum för besöket: oktober 2019
Tack roberthT6607OE
Omdömet skrevs 7 maj 2019 från mobil enhet

Rätt dyrt ställe för det man får!
Men det vi fått har varit gott och smakrikt.
Trevligt ställe att gå ibland till

Datum för besöket: mars 2019
Tack Vigor1900
Omdömet skrevs 10 februari 2019 från mobil enhet

Jag har varit där en söndagskväll med mina vänner och vi beställde för mycket mat som helst . Alla var jättegoda och bra service . Prisen är logom och lokalen är helt ok
Lugnare stället
Rekommendera stark den stället

Datum för besöket: februari 2019
1  Tack 677victormanuelb
Omdömet skrevs 27 januari 2019

Beställde en hamburgare med ost , in kommer en kalla burgare med kalla pommestrips.Till det serverades en ointifierbar sås som var på gränsen till oätlig. Upplägning var helt utan känsla och maten var helt utan smak . Trodde inte det gick att misslyckas med en burgare men det lyckades denna Finsk Mexikanska restaurang med. Ett tips är att uppgradera allt eller lägg ner ...

Datum för besöket: januari 2019
3  Tack Madame0072013

Resenärer som tittade på Pancho Villa - Södermalm tittade också på

Besökt Pancho Villa - Södermalm? Berätta vad du tyckte!