“Ovärt ”

Rankad som nr 854 av 3 380 Restauranger i Stockholm
Område: Norrmalm
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Flera minus. Servicen var kass. Killen som serverade var otrevlig och obrydd. Hans kompisgäng var där och åt vilket blev en tydlig särbehandling rent servicemässigt. De kanske var 30 pers och fick all sin dricka och mat långt före mig och min kompis. Drinkarna smakade vanlig köpe-juice och vi fick aldrig våran side-rätt vi beställde. Min fisk var svindyr och lika torr som en sula.
Är tyvärr inte nöjd med besöket hade högre förväntningar.

Datum för besöket: januari 2020
Tack allankroma

Omdömet skrevs 25 januari 2020 från mobil enhet

Ligger lite avsides men ändå inte, trevligt fast lite mörk interiör. Lagom stor meny spännande rätter med fokus på det asiatiska, all mat var bra förutom en av förrätterna som togs bort från notan utan diskussion .

Vi kommer tillbaka

Datum för besöket: januari 2020
1  Tack JHE
Omdömet skrevs 14 december 2019 från mobil enhet

Väldigt god mat, som smälte i munnen. Mysig och romantiskt inrett. Passar väldigt bra om man vill gå som par på en romantisk middag.

Datum för besöket: december 2019
Tack izlar2018
Omdömet skrevs 13 december 2019

Faaantastiskt god och smakrik mat.
Vi beställde alla möjliga rätter och allt var jättegott. Läste omdömen om dålig service men det var det INTE nu. Vi hade lite speciella önskemål om att det inte skulle vara starkt till dottern vilket det togs hänsyn till. De ordnade med glutenfria alternativ och hade benkoll på en ganska rörig beställning. Är ganska kräsen med att mat ska vara smakrik och det var det sannerligen! Jättegott! Kommer tillbaka!

Datum för besöket: december 2019
Tack Malin T
Omdömet skrevs 18 november 2019 från mobil enhet

Gå dit om du vill bli förbannad
Urusel service
Maten okej inget märkvärdigt
Kaffet blaskigt
Beställde 3 desserter fick 2 men tog betalt för 3

Datum för besöket: november 2019
Tack cano40

Resenärer som tittade på Mr Voon tittade också på

Besökt Mr Voon? Berätta vad du tyckte!