“Helt okej ”

Rankad som nr 708 av 3 419 Restauranger i Stockholm
Område: Norrmalm
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Många säger wow. Själv säger jag helt okej, men inget wow. Men jag har då fått smaka mycket vällagad mat av många kända kockar innan.
Enda rätten som stack ut var fläsksida.

Rekommendera att ta en rätter och dela på så får ni så mycket mer för pengarna.

Tycker det var lite dyrt tyvärr.

Tack Amanda R

Omdömet skrevs 25 mars 2018 från mobil enhet

Var och åt med några vänner en fredagkväll, var riktig härlig lounge miljö. Kändes modernt och maten höll riktigt bra nivå, åt ibericogrisen och råbiff/tartar, två väldigt goda rätter. Ska jag lyfta något negativt så var det mycket folk och vi fick sitta lite inklämt och i samband med en gång. Annars väldigt nöjd med maten och servicen.

Tack Emil M
Omdömet skrevs 24 mars 2018

Restaurangen är jättesvår att hitta, trots att vi hade gps och förberett oss gick vi fel. Kan vara bra att skylta bättre. Vi hade bokat bord för en återträff av kolelgor. Tyvärr fick vi väldigt dåligt bemötande av hovmästaren när vi kom. Han tittade inte ens på oss och när han tillslut gav oss uppmärksamhet sa han inte välkommen eller något annat utan tog några menyer och gick iväg till vårt bord. Vi satte oss ner och väntade in vår vän och fick då däremot ett jättefint bemötande av servitrisen. Vi beställde på rekommendation flera smårätter som vi delade på och maten var jättegod och smakrik. Vinet vi drack var ett Riesling som passade perfekt till maten. Medeldyrt men värt pengarna för den härliga New York-känslan och den goda maten. Ett stort minus för bemötandet vid ankomst, det gav inte ett bra första intryck direkt... Men trots detta kan jag rekommendera ett besök.

Tack voff
Omdömet skrevs 11 mars 2018 från mobil enhet

Spännande miljö med bra känsla. Maten vällagad och god, kvinnliga sällskapet tyckte dock portionen var i minsta laget. Bra besök, skulle rekommendera det.

Tack MG-Stockholm
Omdömet skrevs 8 mars 2018 från mobil enhet

De höga förväntningarna grusades snabbt av den oengagerade servitören. Vi hade fått bord väldigt tidigt på kvällen och var i stort sett ensamma i lokalen. Trots detta faktum slänger han fram menyerna med ett ”hej - har ni varit här för ut?” När vi säger nej, öppnar han en meny och pekar snabbt på de olika avdelningarna ”då rekommenderar jag två av den, två av den, en av den” osv osv. Ingen tid för förklaringar till en meny som inte är helt lätt att förstå för en förstagångsbesökare, eller rättare sagt ingen lust att förklara.... Sedan kom maten in i rask takt, alltid av olika personal - tack och lov hade iaf dessa en trevligare attityd och ett leende på läpparna. Vuxne sonen och jag började med friterad majs - extremt salt - med en mayo som hade en kraftig vinäger-smak. Borde ha skickats ut men vi fortsatte med övriga rätter som var OK men inte mer. Vi är vana ute-ätare och kanske har höga pretentioner men Mr Voon har ju faktiskt flaggat upp för att vilja hålla en hög standard. Systerrestaurangen Miss Voon är sååå mycket bättre på alla punkter. Se och lär!

Tack Marie H

Resenärer som tittade på Mr Voon tittade också på

Besökt Mr Voon? Berätta vad du tyckte!