“En sann pärla ”

Rankad som nr 39 av 3 385 Restauranger i Stockholm
Område: Södermalm Område
Område: Södermalm Område
Omdömet skrevs 19 maj 2021 från mobil enhet

En sann pärla, anspråkslös lokal med himmelskt goda peruanska rätter med genuin känsla. Underbar ceviche med noga utvalda råvaror och perfekt balans i tillredningen. Delikata varmrätter med djup i smakerna. Rekommenderas varmt!

Datum för besöket: maj 2021
Tack 122stefans

Omdömet skrevs 2 mars 2021 från mobil enhet

Mycket trevlig liten restaurang, grymma drinkar och fantastiskt god mat.
Liten lokal, men ändå inte påträngande trångt.
Väl värt en omväg.TACK!

Datum för besöket: mars 2021
Tack 733esbj_rnh
Omdömet skrevs 13 januari 2021 från mobil enhet

Liten kvarterskrog m lysande personlig service, god mat och finfina efterrätter. Passar för alla sällskap. Kommer tillbaka.

Datum för besöket: januari 2021
Tack ANGO1101
Omdömet skrevs 14 augusti 2020 från mobil enhet

Pärla! Måste komma tillbaka o pröva fler rätter! Vi beställde in 6 olika rätter och delade på. Varje rätt vi tog in slog stjärndunster i ögonen och gav ljuvliga smakexplosioner! Trevlig familjär och kunnig personal! Får absolut inte missas!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack frupajkant
Omdömet skrevs 8 augusti 2020 från mobil enhet

Definitivt den bästa och mest genuina ceviche jag ätit i Europa! Men det som utmärker sig mest är den härligt personalen och drinkarna :) ett måste!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack VendelaL

Resenärer som tittade på Checa tittade också på

Besökt Checa? Berätta vad du tyckte!