“Fantastisk mat med underbar atmosfär!”
Omdöme om Checa

Checa
Rankad som nr 494 av 3 346 Restauranger i Stockholm
TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs 28 januari 2018 från mobil enhet

Checa är en liten pärla på söder med otroligt god och spännande peruansk mat, bland det godaste jag har ätit. Atmosfären är varm och härtlig med lagom intimitet. Stället är perfekt för parmys, middag med bästa kompisen eller bara för en AW i baren. Rekommenderas varmt!

Tack TripAdvisor-medlem

Omdömet skrevs 28 januari 2018

En super mysigt ny pärla på söder du inte får missa. Menyn är varierad med fokus på fisk och skaldjur. För oss helt nya smaker, genuint tillagat. Känslan av att komma hem till vänner infinner sig direkt och alla är välkomna. Avslappnat och passionerat. Högsta betyg!

Tack Ysabel z
Omdömet skrevs 28 januari 2018 från mobil enhet

Wow vilket ställe! Helt fantastisk mat med spännande smaker och en härlig, familjär stämning! Hit går vi definitivt igen.

Tack Therese T
Omdömet skrevs 27 januari 2018 från mobil enhet

En riktigt trevligt kryp-in en liten bit bort från de mer frekventerade restaurangkvarteren i SoFo. Lokalen är ganska liten men mysig och välkommnande. Menyn är kort och känns väl genomtänkt. De flesta rätterna är av mellanstorlek. Riktigt bra ceviche! Servicen är avslappnad och hjärtlig. Man känner sig som hemma hos goda vänner

Tack Lars K
Omdömet skrevs för 3 dagar sedan från mobil enhet

Resenärer som tittade på Checa tittade också på

Besökt Checa? Berätta vad du tyckte!