“Besvikelse!”

Rankad som nr 1 370 av 3 432 Restauranger i Stockholm
Område: Östermalm
Område: Östermalm
Omdömet skrevs 15 augusti 2021 från mobil enhet

Överskattat! Dålig service och medelmåttig mat. Flera rätter var slut, men det fick vi ingen info innan det var dags att beställa. Inte värt priset!

Datum för besöket: augusti 2021
Tack 363kristinal

Omdömet skrevs 7 augusti 2021 från mobil enhet

Var hos Nyko härom dagen för att avrunda semestern och hade otroligt trevligt! Så mysig stämning och fantastisk service. Vi fick hjälp av en servitör vid namn Johan som var så trevlig och rekommenderade riktigt välvalda rätter. Det blir absolut ett återbesök! 10/10!
Glad sommar.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack darthfoodi
Omdömet skrevs 5 augusti 2021 från mobil enhet

Trevlig personal men helt utan koll på sina bord. Servitrisen välkomnade oss och ordnade snabbt ett bord och gav oss menyer. Sedan inleddes den långa väntan, först på att få beställa och därefter på att få in maten: ca 45 min tog det. När vi började undra om vår mat var på gång försökte vi fånga servitrisens uppmärksamhet. Det visade sig då att det kommit många beställningar på en gång och att det därför tog lång tid tid… ja, sånt händer ju emellanåt på restaurang och man bör kunna hantera det på ett eller annat sätt. Får gästerna vänta osedvanligt länge ser man till att de har det bra under tiden, då duger det inte med att slänga fram en bit bröd som knappt hunnit tina. När maten till slut kom in var ett par av rätterna dessutom inte ens varma. Sammanfattningsvis en tråkig upplevelse, alltså.

Datum för besöket: juli 2021
Tack roosthlm
Omdömet skrevs 26 juli 2021 från mobil enhet

Mögliga ärtskott till charkbrickan, dem glömde bort vår dryckesbeställning (vi fick maten före drycken), pizzan var uppenbarligen slut utan att servitören nämnde det när han delade ut menyn så vi blev rekommenderade att ta 2 förrätter och att vi skulle bli mätta av det vilket vi inte blev och pga missnöje fick vi gå till en annan restaurang för att äta oss mätta. Den mögliga och riktigt tråkiga charkbrickan såg ut att komma från vakumförpackade smörgåspålägg från ICA.

Datum för besöket: juni 2021
Tack MariaL9270
Omdömet skrevs 22 juli 2021

Maten, service och miljön var så uppskattad av mig och hela mitt sällskap. Drinkarna var väll gjorda och maten desamma. Plus i kanten var att det fanns veganska alternativ på menyn. Rekommenderar starkt- 10/10 stjärnor från mig.

Datum för besöket: juli 2021
Tack biancalE524XR

Resenärer som tittade på Nyko kitchen tittade också på

Besökt Nyko kitchen? Berätta vad du tyckte!