“Möglig mat och dålig service”
Omdöme om Nyko kitchen

Rankad som nr 1 369 av 3 435 Restauranger i Stockholm
Område: Östermalm
Område: Östermalm
Omdömet skrevs 26 juli 2021 från mobil enhet

Mögliga ärtskott till charkbrickan, dem glömde bort vår dryckesbeställning (vi fick maten före drycken), pizzan var uppenbarligen slut utan att servitören nämnde det när han delade ut menyn så vi blev rekommenderade att ta 2 förrätter och att vi skulle bli mätta av det vilket vi inte blev och pga missnöje fick vi gå till en annan restaurang för att äta oss mätta. Den mögliga och riktigt tråkiga charkbrickan såg ut att komma från vakumförpackade smörgåspålägg från ICA.

Datum för besöket: juni 2021
Tack MariaL9270

Omdömet skrevs 22 juli 2021

Maten, service och miljön var så uppskattad av mig och hela mitt sällskap. Drinkarna var väll gjorda och maten desamma. Plus i kanten var att det fanns veganska alternativ på menyn. Rekommenderar starkt- 10/10 stjärnor från mig.

Tack biancalE524XR
Omdömet skrevs 17 juli 2021

Jag och min man beställde, båda, biff med kappa. Vi fick in varsin LITEN köttbit, med tillbehör. Tillbehören var väldigt goda, men köttet var en katastrof!!
Av den lilla köttbiten var hälften ätbart. Den andra halvan var tjocka, vita senor, som köttkniven knappt orkade skära igenom. Alltså kunde man inte tugga det överhuvudtaget. Vi var långt ifrån mätta när vi gick därifrån. Tyvärr är jag dålig på att klaga, så jag får väl skylla mig själv, men vi kommer nog INTE tillbakq. Personalen var dock väldigt trevlig...

2  Tack 339anetteb
Omdömet skrevs 17 juli 2021 från mobil enhet

Långsam service och bortglömda saker ... maten inte värd priset tyvärr ingen "wow" känsla. En huvudrätt som var i samma storlek som en förrätt och utan några överraskningar. Mysigt ute terrass för en drink men inte mer.

Tack EvaBien2014
Omdömet skrevs 3 juli 2021 från mobil enhet

Vilken service!
Kom in till nyko under kvällen så jag såg att det var en dj som spelade på plats, som vi saknat musiken och livet på stan! Musik i toppklass, maten var helt fantastisk.
Och att kocken själv (Johan?) kom ut och presenterade maten var helt underbart!

Vi kommer snart igen, tack för en fantastisl kväll

Tack Passenger20552152106

Resenärer som tittade på Nyko kitchen tittade också på

Besökt Nyko kitchen? Berätta vad du tyckte!