“Snabb servering!”

Rankad som nr 1 447 av 3 442 Restauranger i Stockholm
Område: Östermalm
Område: Östermalm
Omdömet skrevs 1 april 2018

Enklare rätter men välsmakande till Stockholmspriser. Vänlig personal men se upp så du får rätt nota. Fick fel men det rättade de till omgående. Lite bullrig miljö.

Tack Harriet S

Omdömet skrevs 20 februari 2018 från mobil enhet

Mysigt och trevligt ställe där ägarna gör allt för att gästerna ska trivas. Det finns något för alla att äta. Skön miljö med soft musik vilket gör att jag gärna går dit igen.

Tack Susan M
Omdömet skrevs 19 februari 2018 från mobil enhet

I korsningen Nybrogatan/Kommendörsgatan i hjärtar av Östermalm hittade vi denna mysiga och vänliga krog.
Vi valde caesarsallad, Hamburgare o pizza.
Samtliga rätter höll mycket hög klass. Prisnivån var som förväntad - dvs helt ok
Detta är en ganska nyöppnad krog och en riktig pärla. Vi kommer gärna hit igen. Tack för ett trevligt besök

Tack Hak R
Omdömet skrevs 18 februari 2018 från mobil enhet

Riktigt trevligt frukostställe! Trevlig personal och god mat i härlig miljö. Rekommenderar verkligen deras avokado och rödbetsröra på danskt rågbröd. Mums!

Tack Hanna N
Omdömet skrevs 31 december 2017 från mobil enhet

Vi besökte av en slump detta ställe och blev glatt överraskade. Personalen är trevlig, personlig och baren har en mysig atmosfär. Perfekt avslappnat häng efter jobbet eller en tur på stan.

Tack em_caro

Resenärer som tittade på Nyko kitchen tittade också på

Besökt Nyko kitchen? Berätta vad du tyckte!