“God enkel snabbmat”

Rankad som nr 445 av 3 471 Restauranger i Stockholm
Område: Norrmalm
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs 29 november 2017 från mobil enhet

På det här lilla stället nära Hötorget är konceptet koreansk mat som bibimbap, nudlar, kimchi etc. Jag provade nudlar med kyckling som var god. Kycklingen kändes dock lite gummiaktig (fryst?). Jag kan rekommendera kimchin som verkligen var god. För veganer är det kanske perfekt? Man serveras snabbt av den trevliga personalen. Det finns få platser i lokalen, men sommartid finns vilstolar utanför.

Tack fitzbenedict

Omdömet skrevs 21 maj 2018 från mobil enhet

Omdömet skrevs 7 maj 2018 från mobil enhet

Omdömet skrevs 28 april 2018 från mobil enhet

Resenärer som tittade på Kimchistan tittade också på

Besökt Kimchistan? Berätta vad du tyckte!