“God enkel snabbmat”

Rankad som nr 48 av 125 Smått och gott i Stockholm
Område: Norrmalm
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs 29 november 2017 från mobil enhet

På det här lilla stället nära Hötorget är konceptet koreansk mat som bibimbap, nudlar, kimchi etc. Jag provade nudlar med kyckling som var god. Kycklingen kändes dock lite gummiaktig (fryst?). Jag kan rekommendera kimchin som verkligen var god. För veganer är det kanske perfekt? Man serveras snabbt av den trevliga personalen. Det finns få platser i lokalen, men sommartid finns vilstolar utanför.

Datum för besöket: november 2017

Omdömet skrevs 21 maj 2018 från mobil enhet

Datum för besöket: maj 2018
Omdömet skrevs 7 maj 2018 från mobil enhet

Datum för besöket: april 2018

Resenärer som tittade på Kimchistan tittade också på

Besökt Kimchistan? Berätta vad du tyckte!