“Tyvärr inte värt”

Prisklass: 450 US$ - 2 000 US$
Område: Norrmalm
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Det Tako har gett sig in på är en väldigt komplicerad matkultur. Rätterna smakar hyfsat men uppfyller inte alls prisklassen. Jag skulle beskriva restaurangen som genomsnittlig. Om man vågar ta så mycket betalt skall det vara något utöver det vanliga men det är det inte. Inredningen ser bra ut. Personalen är helt reko. Menyn är bland det värsta jag har varit med om. Den skulle dem behöva ändra. Jag vet att det är ett asiatisk tapas ställe men de skulle kunna ändå ha med 1-2 asiatiska huvudrätter för att säkra sin kundnöjdhet och därmed öka chansen och kunna uppfylla kundens förväntningar.

2  Tack EddieSutcu

Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Coolt ställe, men inget utöver de vanliga. Små portioner och dyrt. Finns bättre restauranger som har samma koncept.

Tack klonblom
Omdömet skrevs 17 mars 2018 från mobil enhet

Aldrig varit med om sämre service i Stockholm! Servitrisen och bartendern var hemska! Så sura, bittra och opproffsiga. BYT JOBB!

Dom tyckte en i sällskapet va för full (ska tilläggas att han va SPIK nykter) pga av en skoj kommentar han la. Så dom valde att servera hela sällskapet deras drinkar (7 pers) men vägrade servera honom och gav honom istället en Loka framför alla. Usch! Sen när han inte ville ta emot Lokan och vi alla blev sura så valde dom att slänga ut hela sällskapet. Så sjukt oproffsigt med tanke på att han va helt nykter och hade druckit bara två öl!

Kommer aldrig komma tillbaka. Gå någon annanstans om ni inte vill bli behandlade som skit!

Maten va smaklös!

Tack Emma F
Omdömet skrevs 17 mars 2018 från mobil enhet

Va på Tako för några månader sedan. Sååå fantastisk mat, servicen va toppen och allt både smakade fantastiskt och va så vackert. Kan varmt rekommendera detta ställe ✨✨✨✨

Tack emmaakesson
Omdömet skrevs 16 mars 2018

Lokalen var kall och dragig eftersom dörrvakten envisades med att ha dörren på glänt uppe mot gatan. Maten allt annat än prisvärd; 795 kr räckte inte på långa vägar för att bli mätt. Helt okej asiatiska rätter men till löjliga priser. Tako hade sin chans men duger inte, det finns gott om restos i genren som slår dom på fingrarna. Inredningsmässigt brokigt, men smaken är ju delad. :-)

1  Tack vifmontana

Resenärer som tittade på TAKO tittade också på

Besökt TAKO? Berätta vad du tyckte!