“Tapas”

Rankad som nr 753 av 3 387 Restauranger i Stockholm
Område: Östermalm
Område: Östermalm
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Mycket trevlig krog med tapas gott vin och Mallorca känsla vi åt bara en osttallrik men det var generöst med ost ,trevlig personal och härlig spansk musik ,det blir ett nytt besök nästa gång vi är i Sthlm .

Tack Anette T

Omdömet skrevs 17 februari 2020 från mobil enhet

God mat men trångt och hög ljudnivå. Vilka regler gäller för kockarna, ska de inte ha skydd för hår, och inga smycken o klockor på sig då de tillagar maten. Så var det inte här.

Tack G1102JWpeterd
Omdömet skrevs 16 februari 2020 från mobil enhet

Hade bokat bord en fredag. Det verkar som det är ett måste om vill äta vid ett bord. Tre personer delade på olika tapas. En det bättre än andra. Stimmig och halvhög var det i lokalen.

Tack MariaN757
Omdömet skrevs 18 januari 2020

Mysigt men mycket bullrigt och lite trångt. Goda men för små , ej prisvärda tapasrätter. 4 st rekommenderas per person. Blev informerade om att vi bara fick sitta 1,5h och notan fick vi direkt efter maten. Kändes som att man ville bli av med oss så fort vi ätit upp.

Datum för besöket: januari 2020
Tack mariesE662LA
Omdömet skrevs 12 januari 2020 från mobil enhet

Urdålig och nonchalant service! En sådan enkel sak som ett glas Cava tog alldeles för lång tid.
Ville börja kvällen med charkuteritallrik......som aldrig kom, istället började beställda tapas serveras.....även här saknades 2 st!! Efter påpekande kom charkuterierna in med kommentaren att de skulle bjudas på pga felaktig service, även de saknade tapasen kom så småningom efter påpekande. Trots att servicen pga alla misstagen tog väldigt lång tid, ombads vi att lämna bordet tämligen nonchalant för inkommande gäster.
Notan presenterades utan det utlovade avdraget!!!
Trots denna tråkiga upplevelse smakade maten utmärkt.

Datum för besöket: januari 2020
1  Tack rolf_gotstav

Resenärer som tittade på Spanjorskan tittade också på

Besökt Spanjorskan? Berätta vad du tyckte!