“Perfekt mat”

Rankad som nr 834 av 3 474 Restauranger i Stockholm
Område: Norrmalm
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Mycket bra mat och trevligt bemötande. Tog köttet och det var bra tillagat. Kan rekommendera restaurangen.

Tack Jonas A

Omdömet skrevs 24 mars 2018

Besökte med 5 kollegor efter en teamaktivitet. Jag hade hört väldigt bra om restaurangen och det var anledningen till att jag bokade. Jag hade nog för höga förväntningar, visst mysigt ställe, bra mat och ok service men inte mer. Personalen kändes lite trötta. Dessutom tycker jag att det var lite för dyrt. Rätterna var ganska små men smakade bra. Men visst ett ok ställe och därav betyget.

Tack voff
Omdömet skrevs 10 mars 2018 från mobil enhet

Downtown campers bar och restaurang bjuder på en trevlig stund. Mysig, varm miljö. Lite hög ljudnivå dock men inget som drar ner trivselfaktorn.

2  Tack Claes S
Omdömet skrevs 1 mars 2018 från mobil enhet

Var här på lunch med vänner i veckan. Lunch för 145 kr, buffevariant. Ok mat. Lite dålig variation på sallader och efterätt som ingick. Stor lokal, lite stökigt lunchtid.

Tack Sofia A
DowntownCamper, Kundansvarig på Campfire, svarade på det här omdömetSvarade 31 mars 2018

Hej Sofia A,

Tack för din recension. Tråkigt att vi inte kunde uppfylla dina förväntningar på lunchen den här gången. Vi hoppas du återkommer igen och ger oss en ny chans. Välkommen tillbaka!

Vänligen,
Ted & dina vänner på Downtown Camper

Omdömet skrevs 12 februari 2018

Här åt jag en god lunchbuffé. Vid mitt besök serverades en soppa, en kötträtt och en fiskrätt. Till detta kan man välja på ca 10 olika grösakts alternativ som tex marinerade morötter, tzatziki och cous cous. Allt var fräscht och smakade gott.

Tack Hito

Resenärer som tittade på Campfire tittade också på

Besökt Campfire? Berätta vad du tyckte!