Öppet i dag: 10:00 - 17:00
Spara
Boka i förväg
Varför ska jag boka på Tripadvisor?
  • Höjdpunkter och fullständig resplan för rundturen
  • Enkel onlinebokning
  • Bästa pris-garanti
Mer information

Sätt du kan uppleva Stockholm Toy Museum på
från 50,81 US$
Mer information
Omdömet skrevs 11 april 2019 från mobil enhet

Vi har tidigare besökt Tidö Lindö slott och sett leksakerna, men detta var något helt annat ; väldigt bra gjort ! Fantastiskt kul att se alla dessa gamla/äldre leksaker, flera man själv kan relatera till ! Jag kommer tillbaka om något år eller två !

Datum för upplevelsen: februari 2019
Tack pappis123
Kajsa L, Formgivare på Stockholm Toy Museum, svarade på det här omdömetSvarade 12 april 2019

Hej! Vad roligt att du trivdes så bra hos oss. Du är alltid varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 31 oktober 2018 från mobil enhet

En mycket intressant presentation av alla typer av leksaker från förr och fram till idag. Trevligt upplägg med skärmar där du kan söka dig fram till fördjupad information om de föremål du ser framför dig i montern. Där fanns också uppgifter där man skulle hitta föremål och svara på frågor. Du kommer att hitta föremål du haft eller sett under din uppväxt.

Datum för upplevelsen: oktober 2018
1  Tack zingan3
Kajsa L, Försäljningschef på Stockholm Toy Museum, svarade på det här omdömetSvarade 8 januari 2019

Hej Lennart! Vad kul att du hade en trevlig vistelse hos oss. Du är välkommen tillbaka flera gånger!

Omdömet skrevs 19 september 2018

Vi var där i helgen och upplevde ett riktigt trevligt ställe med en jättehäftig milljö! Vilka utställningar! Rekommenderas!

Datum för upplevelsen: september 2018
Tack Miguel d
Kajsa L, Försäljningschef på Stockholm Toy Museum, svarade på det här omdömetSvarade 20 september 2018

Hej Miguel! Vad härligt att ni hade det bra hos oss! Välkomna tillbaka en annan dag!

Omdömet skrevs 9 september 2018 från mobil enhet

Spännande utställning för både stora och små med väldigt trevlig och tillmötesgående personal som fick oss att känna oss väldigt välkomna.

Datum för upplevelsen: september 2018
Tack frical82
Kajsa L, Försäljningschef på Stockholm Toy Museum, svarade på det här omdömetSvarade 10 september 2018

Hej Frida!

Tack för din recension, och vad roligt att ni trivdes så bra hos oss! Ni är alltid välkomna hit!

Omdömet skrevs 1 augusti 2018 från mobil enhet

Mycket sevärt museum om man gillar leksakshistoria, eller som när jag var där, den speciella Kalle Anka-utställningen. Skönt att strosa omkring i bergrummet där det var svalt och skönt. I Stockholm var det 34 grader vid tillfället.

Datum för upplevelsen: juli 2018
1  Tack jockegrabben
Kajsa L, Försäljningschef på Stockholm Toy Museum, svarade på det här omdömetSvarade 14 augusti 2018

Hej Jocke!
Tack för ditt omdöme, och vad roligt att du gillade Kalle Anka-utställningen! Och visst är det härligt med den svala temperaturen här? Vi har i stort sett runt 18 grader här året runt. Jag kan tipsa om att hålla lite koll på vår hemsida eller sociala medier, där vi lägger upp när nästa temporära utställning kommer igång!
Välkommen tillbaka!