Öppet i dag: 10:00 - 17:00
Spara
Boka i förväg
Varför ska jag boka på Tripadvisor?
  • Höjdpunkter och fullständig resplan för rundturen
  • Enkel onlinebokning
  • Bästa pris-garanti
Mer information

Sätt du kan uppleva Stockholm Toy Museum på
från 50,97 US$
Mer information
Omdömet skrevs 19 september 2018

Vi var där i helgen och upplevde ett riktigt trevligt ställe med en jättehäftig milljö! Vilka utställningar! Rekommenderas!

Datum för upplevelsen: september 2018
Tack Miguel d
Kajsa L, Försäljningschef på Stockholm Toy Museum, svarade på det här omdömetSvarade 20 september 2018

Hej Miguel! Vad härligt att ni hade det bra hos oss! Välkomna tillbaka en annan dag!

Omdömet skrevs 9 september 2018 från mobil enhet

Spännande utställning för både stora och små med väldigt trevlig och tillmötesgående personal som fick oss att känna oss väldigt välkomna.

Datum för upplevelsen: september 2018
Tack frical82
Kajsa L, Försäljningschef på Stockholm Toy Museum, svarade på det här omdömetSvarade 10 september 2018

Hej Frida!

Tack för din recension, och vad roligt att ni trivdes så bra hos oss! Ni är alltid välkomna hit!

Omdömet skrevs 1 augusti 2018 från mobil enhet

Mycket sevärt museum om man gillar leksakshistoria, eller som när jag var där, den speciella Kalle Anka-utställningen. Skönt att strosa omkring i bergrummet där det var svalt och skönt. I Stockholm var det 34 grader vid tillfället.

Datum för upplevelsen: juli 2018
1  Tack jockegrabben
Kajsa L, Försäljningschef på Stockholm Toy Museum, svarade på det här omdömetSvarade 14 augusti 2018

Hej Jocke!
Tack för ditt omdöme, och vad roligt att du gillade Kalle Anka-utställningen! Och visst är det härligt med den svala temperaturen här? Vi har i stort sett runt 18 grader här året runt. Jag kan tipsa om att hålla lite koll på vår hemsida eller sociala medier, där vi lägger upp när nästa temporära utställning kommer igång!
Välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 27 juli 2018

Den här heta sommardagen passade alldeles utmärkt för ett besök i svala leksaksmuseets bergrum. Å ja, det var ju inte därför vi barn och barnbarn gick hit, utan av nyfikenhet på dess innehåll.
Trots det stora åldersspannet på 6 till 73 år fann var och en av oss roliga och intressanta, för att inte säga, spännande prylar som engagerade oss tillsammans. Även de gamla serietidningarna, som för de yngsta, var obekanta förstås, väckte nyfikna frågor.
De yngsta fick köpa var sin samlingsbok med Kalle Anka.
En sån bra dag!

Datum för upplevelsen: juli 2018
Tack Owe B

Hej Owe!
Vad kul att ni alla hade så roligt hos oss. Det är ju precis det vi vill uppnå, att det ska finnas något här för alla, oavsett ålder. Det är också otroligt roligt att höra att ni kunde engagera de yngre besökarna i de gamla klassikerna. Välkomna tillbaka närsomhelst!

Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Två vuxna och ett barn... 350 kronor i entré.
I och för sig så kostar det att uppehålla och att anskaffa men så mycket är det inte att se. Utställningen bjuder inte på mycket interaktivitet.

Datum för upplevelsen: mars 2018
Tack timos1956