“Så fina bakverk”

Rankad som nr 14 av 151 Smått och gott i Stockholm
Område: Östermalm
Område: Östermalm
Omdömet skrevs 28 april 2021 från mobil enhet

Så fina bakverk och bra personal. Man verkligen vill testa alla saker. Åt även deras lunch och den va riktigt bra också. Så kan verkligen rekommendera detta ställe då man både äter med alla sinnen.

Datum för besöket: mars 2021
Tack 433henriks

Omdömet skrevs 17 april 2021 från mobil enhet

Aldrig fel med en fika hos Mr Cake, stora söta bakverk om man är sugen på en fika eller fler val av mat till lunch.

Datum för besöket: april 2021
1  Tack A9298GGrichardj
Omdömet skrevs 22 december 2020 från mobil enhet

Älskar verkligen det här stället!!
Absolut godaste bakelserna, bullarna och kakorna! Prisvärt då det är så gott!
Trevlig personal och trevlig lokal!

Datum för besöket: november 2020
2  Tack Oliviaoreby
Omdömet skrevs 19 december 2020

Kan inte annat säga att det här var världsklass utan att vara någon expert. Dessutom bra priser.
Red velvet, key lime pie och någon slags kardemummabulle var supergott.

Datum för besöket: december 2020
Tack henrik b
Omdömet skrevs 2 november 2020 från mobil enhet

Ett överdåd av godsaker! Väldigt trevlig personal som höll stenhårt på att alla håller avstånd! Fint ställe som jag garanterat kommer besöka igen!

Datum för besöket: oktober 2020
Tack majls21

Resenärer som tittade på Mr Cake tittade också på

Besökt Mr Cake? Berätta vad du tyckte!