“Besvikelse”

Ramen Manga
Rankad som nr 2 017 av 3 382 Restauranger i Stockholm
Område: Kungsholmen
Område: Kungsholmen

Hade sett fram emot i veckor att prova detta mysiga ställe men, tyvärr va det för smaklöst och var inte mer än nudlar i lite soya men fint ställe och trevlig kille som gav oss maten

Datum för besöket: maj 2021
Tack victoriafB5787BT

Ett av de sämre ramen-ställena i stan. Tråkigt och dyrt. Däremot en väldigt trevlig ägare med ett mycket härligt bemötande!!

Datum för besöket: maj 2021
Tack J7754BNlouisec
Omdömet skrevs 18 oktober 2019 från mobil enhet

Litet mysigt ställe men trevlig service. Vi valde varsin ramen med kyckling som va riktigt fräsch och smakade supergott. Kommer absolut tillbaka!

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Mallaballa
Omdömet skrevs 2 juli 2019 från mobil enhet

Väldigt trevlig ägare som serverar och lagar maten. Fräsch och välllagad ramen. Stor skillnad mot storakedjor som gör ramen.
Vi beställde kyckling ramen (be om extra om ni vill ha mycket, men för oss var det perfekt portion).
Vi beställde även deras Shoyu manga ramen - väldigt god!!

Datum för besöket: juli 2019
Tack pippiforre
Omdömet skrevs 1 februari 2018

Vad ska man begära av en lunchramen för 120 spänn? Mer än tre slamsor kyckling? Mer än en alldaglig buljong utan djup och karaktär? Mer än snabbnudelkonsistens? Ja det ska man. Det kan man. Det bör man!! OK det var inte ett taktiskt smart drag att ta nudelsoppan på en kvarts lång februaripromenad i bajsväder. De tunna nudlarna kanske inte pallar det och att konsistensen blir lidande har jag förståelse för, VERKLIGEN. Men det borde varit MER saker i lådan. Det borde HÄNT något. Men inget hände, det var TRIST och det kostade 120 spänn.

Datum för besöket: februari 2018
1  Tack F4531VLdanielb

Resenärer som tittade på Ramen Manga tittade också på

Besökt Ramen Manga? Berätta vad du tyckte!