“Trevlig personal”

Rankad som nr 724 av 3 391 Restauranger i Stockholm
Område: Norrmalm
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs 1 april 2018

Snabb,effektiv och serviceinriktad personal samt mycket vällagad mat är mitt första intryck. Lokalen fylls snabbt vid lunch och kanske lite hög ljudkuliss för min smak, men det är mitt i city och det är inte så mycket att tala om, men visst vill du sitta och prata så kan det bli svårt. Pris i det högre segmentet när det gäller lunch men väl anpassat till city priser. Blir fler lunchbesök framöver.

Tack PJA4

Omdömet skrevs 26 mars 2018

Vi åt varsin pizza och vi var mycket nöjda med maten, bra och snabb service. Läget är lite tråkigt, under trappan från Brunkebergstorg.

Tack Arne S
Omdömet skrevs 23 januari 2018 från mobil enhet

En fantastiskt god pizza, mysig lokal, en oas i stadsstressen, familjär miljö och härlig service från kunnig personal.

Tack Elisabeth L
Omdömet skrevs 14 december 2017

Här var det nästan fullt när vi kom vid 12-tiden men vi fick snabbt och elegant ett bord. Efter inte alltför många minuter var maten på gång. Vällagat och gott, serverat av personal som kom tillbaka efter en stund och frågade om det smakade bra.

Tack TommyGForsberg
Omdömet skrevs 2 november 2017 från mobil enhet

Åt en mycket god pizzaslice för ca 60kr. Valde en med skinka och svamp. Trevliga stolar med bord, rent och fint.

Tack 976agnetad

Resenärer som tittade på Il Molo tittade också på

Besökt Il Molo? Berätta vad du tyckte!