“Spännande sushi ”
Omdöme om Sambamaki

Sambamaki
Boka med
Sambamaki har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 469 av 3 513 Restauranger i Stockholm
Område: Östermalm
Område: Östermalm
Omdömet skrevs 8 november 2017 från mobil enhet

Mycket trevlig kväll med familjen på sambamaki. God mat i trevlig miljö. Mycket trevlig personal. Spännande presentation av maten. Flamberad sushi! Lite dyrt dock annars högsta betyg.

Datum för besöket: november 2017
Tack Helena H

Omdömet skrevs 23 oktober 2017

Brasiliansk sushi var något helt nytt för mig och vilket överraskning det blev! Riktigt gott och många rätter att välja mellan. Utöver den långa matmenyn finns en lika lång drinklista. Kommer definitivt återvända för att beta av hela menyn! Dessutom mycket trevlig och disponibel personal och härlig atmosfär i lokalen. Jag rekommenderar alla att testa Sambamaki, oavsett sushi älskare eller inte!!

Datum för besöket: oktober 2017
3  Tack Martin C
Omdömet skrevs 3 oktober 2017 från mobil enhet

Jättegod mat!! Roligt och ett litet nytt koncept för mig. Dessutom fantastiskt trevlig personal och en snygg Inredning! Missa heller inte drinkarna! Toppbetyg blir det!

Datum för besöket: oktober 2017
Tack hannispannis123
Omdömet skrevs 4 september 2017

Väldigt god mat, japansk med brasiliansk touch. De gör dessutom mycket goda drinkar, allt till överkomligt pris. Personalen är trevlig och atmosfären toppen! Har varit där flera gånger och har alltid blivit mycket nöjd med mitt besök. Jag rekommenderar tveklöst Sambamaki!!!

Datum för besöket: augusti 2017
Tack CelesteC381
Omdömet skrevs 10 augusti 2017

Trevlig lokal, mycket trevlig personal och en riklig meny med en mix av japansk och sydamerikansk mat.
Ganska små portioner, som var mycket goda och vackert serverade. Rätterna går bra att dela. Dock kostar dessa små goda tallrikar cirka 200. För att bli mätt behövs nog minst 2 tallrikar per person

Datum för besöket: augusti 2017
Tack Toni K

Resenärer som tittade på Sambamaki tittade också på

Besökt Sambamaki? Berätta vad du tyckte!