Tripadvisor
Sök
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Trolldomsskola

Flexibel och trevlig personal som ordnade så att vi kunde göra rummet trots vi bokade fel datum ... läs mer

Omdömet skrevs 2 november 2019
Natalia M
Roligt och lagom klurigt

Var här med ett gäng tjejer för möhippa. Vi hade roligt och rummet var väldigt kul. Vi körde ... läs mer

Omdömet skrevs 10 juni 2019
Oddytea
Läs alla 26 omdömen

Google
Rekommenderade upplevelser i och omkring Stockholm
från 29,20 US$
från 90,98 US$
från 76,01 US$
från 140,41 US$
Omdömet skrevs 20 mars 2018 från mobil enhet

Vi var 5 kusiner som bokade ”Rädda Sherlock”.
Vi fick ett mycket trevligt mottagande och det bjöds på te/kaffe och godis medan vi väntade.
Vi fick klura och samarbeta för att komma vidare,vi hade väldigt roligt och humöret var på topp efteråt.

Datum för upplevelsen: mars 2018
Tack Toverud
Omdömet skrevs 20 februari 2018

Vi delade upp oss på de båda rummen (4 i trolldomsskolan och 3 i Sherlock) och körde samtidigt. Vi var alla supernöjda och de flesta av oss har gjort andra liknande rum i Stockholm. Dessa håller toppkvalitet. Vi klarade precis inte trolldomsskolan men löste alla mysterium så vi kände oss väldigt nöjda med svårighetsgraden och andra gänget klarade Sherlockrummet med några minuter tillgodo. Jättefina och spännande rum!

Datum för upplevelsen: februari 2018
Tack Frida L
Omdömet skrevs 14 januari 2018

Kluriga ledtrådar och roliga pussel. Vi var tre personer som gjorde rummet och var fullt upptagna hela tiden. Bra blandning av uppgifter gjorde att alla kunde vara med och bidra till lösningen. Ett av de bästa rummen i Stockholm!

Datum för upplevelsen: januari 2018
1  Tack Lillaapan
Omdömet skrevs 27 december 2017

Superfint ordnat, bra spänning och kluriga gåtor.
Helt klart värt att prova! Ligger centralt till och rekommenderas
verkligen för företagsjippon!

Datum för upplevelsen: december 2017
1  Tack Robert K
Omdömet skrevs 10 november 2017 från mobil enhet

Vi har varit på några rum tidigare. Det som var bra var att det var en fin miljö i Sherlock mysteriet. Personalen var mycket trevlig. Det som var dåligt var att det var vissa moment som var jättesvåra. En annan negativ grej var att vi inte kunde jobba parallellt. Det fanns bara en väg framåt. Vilket i sig är bra, men vi var 6 personer och det kanske var för många.
Det fanns en del villospår som förvirrade oss, sen var vissa instruktioner svåra att förstå.
Det var roligt men vi tycker nog andra rum är roligare.

Datum för upplevelsen: november 2017
2  Tack 34andersg