Spara
Höjdpunkter från omdömen
Trolldomsskola

Flexibel och trevlig personal som ordnade så att vi kunde göra rummet trots vi bokade fel datum ... läs mer

Omdömet skrevs 2 november 2019
Natalia M
Roligt och lagom klurigt

Var här med ett gäng tjejer för möhippa. Vi hade roligt och rummet var väldigt kul. Vi körde ... läs mer

Omdömet skrevs 10 juni 2019
Oddytea
Läs alla 26 omdömen

Google
Rekommenderade upplevelser i och omkring Stockholm
från 32,81 US$
från 18,58 US$
Abbamuseet
307 omdömen
från 29,52 US$
från 102,05 US$
Omdömet skrevs 10 november 2017 från mobil enhet

Vi har varit på några rum tidigare. Det som var bra var att det var en fin miljö i Sherlock mysteriet. Personalen var mycket trevlig. Det som var dåligt var att det var vissa moment som var jättesvåra. En annan negativ grej var att vi inte kunde jobba parallellt. Det fanns bara en väg framåt. Vilket i sig är bra, men vi var 6 personer och det kanske var för många.
Det fanns en del villospår som förvirrade oss, sen var vissa instruktioner svåra att förstå.
Det var roligt men vi tycker nog andra rum är roligare.

Datum för upplevelsen: november 2017
2  Tack 34andersg
Omdömet skrevs 1 oktober 2017 från mobil enhet

Snygga, fantasifulla, kluriga banor där vi nu testat både Trolldomsskolan (Potter) och Sherlock Holmes-banan med tonårsbarn och farfar 77 år. Personalen väldigt trevlig. Roliga knåp i shoppen.

Datum för upplevelsen: oktober 2017
1  Tack johber
Omdömet skrevs 24 september 2017 från mobil enhet

Jag, min sambo och två vänner har alla spelat en del Escape Rooms, och är eniga om att Riddle Room tillhör en av de bättre. Personalen var mycket service minded och trevliga!

Vi spelade både Sherlock Holmes och Trolldomsskolan. Svårighetsgraden är ändå hyfsat hög, och deras brist var att vi lyckades lösa vissa utmaningar på att ett par saker inte var hela. Sen är tidtagningen på en äggklocka vilket om man har otur kan redigeras av en själv utan att man tänker på det. Så ett digitala ur är att föredra.

Annars är det högt betyg på Riddle Room!

Datum för upplevelsen: september 2017
2  Tack AndreasH800
Omdömet skrevs 20 augusti 2017

Jag, min man och vår 12-åriga son provade på äventyret Trolldomsskolan. Jättespännande utmaningar för oss alla tre, och roligt att jobba tillsammans för att lösa gåtan! Spännande miljöer, kluriga uppgifter - vi fick alla mersmak och kommer definitivt att prova även det andra äventyret!

Datum för upplevelsen: augusti 2017
3  Tack Sofia P
Omdömet skrevs 8 augusti 2017 från mobil enhet

Klurigt och bitvis svårt men enormt stämningsfullt och välgjort. Båda rummen passar barn och vuxna! Bör provas av alla.

Datum för upplevelsen: augusti 2017
1  Tack Jonas B