Spara
Höjdpunkter från omdömen
Ok, första besöket med barnbarnet.

Omdömet skrevs 21 februari 2020
61arit
Barnens favorit

Barnen älskar att komma hit. Bra att komma hit på vardagar eller när det är lågsäsong. Då blir det ... läs mer

Omdömet skrevs 6 januari 2020
GourmetStockholm
Stockholm, Sverige
Läs alla 19 omdömen

Google
De populäraste rundturerna och aktiviteterna i och i närheten av Stockholm
från 60,83 US$
från 176,73 US$
från 88,96 US$
från 65,24 US$
Omdömet skrevs 28 november 2020

201128: Hur kan ni ha två stora restaurangdelar på Leo Kungens Kurva och påstå attni värnar om att vi alla ska hålla avstånd i Covid-19-krisen och jag sitter här i den enda restaurangdelen som är packat med folk medans den andra stora delen är tom och avstängd.
HUR KAN KI PÅSTÅ att ni gör allt för att minska smittspridningen??? Bara för att ni ska slippa städa den andra restaurangdelen närmast toaletterna. Skäms på er! Sa till kassören och han såg sig runt, fanns inte en enda ledig plats i den öppna restaurangdelen vartenda bord är full och så påstår han att de ska öppna den andra delen men ICKE, BS! NI ÄR SÄMST, ni bryr er mer om att slippa städa än att värna om era besökare .

Datum för upplevelsen: november 2020
Tack Mariav6hjg
Omdömet skrevs 3 oktober 2020 från mobil enhet

Väldigt ofräscht speciellt med tanke på Corona.
Det stod på hemsidan att det skulle finns handsprit på många ställen på leklandet. Det fanns bara vid matkassan.
Delar av restaurangen var avstängd så man tvingades sitta tätare ihop! Flera som satt och hostade.

På toan var tvål och papper slut.
Så det gick inte att gå in dit för att tvätta händerna.

Åk inte dit!

Datum för upplevelsen: oktober 2020
Tack mariateresm
Omdömet skrevs 21 februari 2020

Intressant att åka till ett äventyr och förväntnigarna var stora men besvikelsen var stor på plastrutschkanor som gav statiska smällar och även att farten kunde stanna av mitt i backen. Samt hårda klätringar till ställerna gjorde ont i fötterna. Barn som ville åka vulkanbacken kunde inte komma upp ens bu bu. startbanor på rutchkanor var för långa i början så man fick försöka ta sig ut för start punkten. Små barn hade entligen ingenting som de kunde utnyttja utom bollhavet. Så ni har "lite att göra ställer mer attraktivt" Jag frågade min 8 åriga doteerdotter om hon ville komma hit igen så svarade hon att nej så roligt var det inte! Tack ändå!

Datum för upplevelsen: februari 2020
Tack 61arit
Omdömet skrevs 6 januari 2020

Barnen älskar att komma hit.
Bra att komma hit på vardagar eller när det är lågsäsong. Då blir det mindre trängsel och bättre ljudvolym.
Bra att hålla lite koll på kön i restaurangen. Ibland kan det bli lång väntetid.
Ta på slitstarka strumpor i leklandet. Bra också med extra ombyte till mindre barn. Ibland kan det vara långt till toaletten.

Datum för upplevelsen: december 2019
1  Tack GourmetStockholm
Omdömet skrevs 18 december 2018 från mobil enhet

Hade kalas för vår dotter 16 december 2018 och bjudit hennes förskoleklass. Vi hade hyrt isprinsessrummet. Det skulle finnas en värd men hon dök upp i början sedan på slutet när hon kom med glass annars såg vi inte en skymt av henne. Vi fick springa till köket och hämta servetter och tallrikar och muggar och soppåsar. Det skulle finnas ett paket till födelsedagsbarnen i en skattkammare. Det gjorde det inte. Så en personal kom med den till henne efter hon kommit ut ur skattkammaren. När vi sedan var vid leklandet så kom dom med en påse godispåsar som vi skulle dela ut till barnen vid hemfärd. Det visade sej att det godiset var gammalt, 1,5 månad efter bäst före datum. Detta upptäckte vi när vi kom hem. Klagat till chefen men han påstår att det var felmärkta påsar och ger ingen kompensation när vi vill ha pengar tillbaka. Han kan inte ta tag i problemet på måndagen för hans personal inte jobbar den dagen. Vi hade kalaset klocka 14.45-17.00 Så jag tog tag i det direkt dagen efter.
Helt under all kritik... så dåligt bemött och betalt massa pengar för gammalt godis och ingen service.

Datum för upplevelsen: december 2018
8  Tack karinh866