Spara
Höjdpunkter från omdömen
Barnens favorit

Barnen älskar att komma hit. Bra att komma hit på vardagar eller när det är lågsäsong. Då blir det ... läs mer

Omdömet skrevs 6 januari 2020

393linnb
från mobil enhet
Läs alla 16 omdömen

Google
De populäraste rundturerna och aktiviteterna i och i närheten av Stockholm
från 148,77 US$
från 57,67 US$
från 167,54 US$
från 58,47 US$
Omdömet skrevs 6 januari 2020

Barnen älskar att komma hit.
Bra att komma hit på vardagar eller när det är lågsäsong. Då blir det mindre trängsel och bättre ljudvolym.
Bra att hålla lite koll på kön i restaurangen. Ibland kan det bli lång väntetid.
Ta på slitstarka strumpor i leklandet. Bra också med extra ombyte till mindre barn. Ibland kan det vara långt till toaletten.

Datum för upplevelsen: december 2019
1  Tack GourmetStockholm
Omdömet skrevs 18 december 2018 från mobil enhet

Hade kalas för vår dotter 16 december 2018 och bjudit hennes förskoleklass. Vi hade hyrt isprinsessrummet. Det skulle finnas en värd men hon dök upp i början sedan på slutet när hon kom med glass annars såg vi inte en skymt av henne. Vi fick springa till köket och hämta servetter och tallrikar och muggar och soppåsar. Det skulle finnas ett paket till födelsedagsbarnen i en skattkammare. Det gjorde det inte. Så en personal kom med den till henne efter hon kommit ut ur skattkammaren. När vi sedan var vid leklandet så kom dom med en påse godispåsar som vi skulle dela ut till barnen vid hemfärd. Det visade sej att det godiset var gammalt, 1,5 månad efter bäst före datum. Detta upptäckte vi när vi kom hem. Klagat till chefen men han påstår att det var felmärkta påsar och ger ingen kompensation när vi vill ha pengar tillbaka. Han kan inte ta tag i problemet på måndagen för hans personal inte jobbar den dagen. Vi hade kalaset klocka 14.45-17.00 Så jag tog tag i det direkt dagen efter.
Helt under all kritik... så dåligt bemött och betalt massa pengar för gammalt godis och ingen service.

Datum för upplevelsen: december 2018
6  Tack karinh866
Omdömet skrevs 15 september 2018 från mobil enhet

Åkte dit som ensam vuxen med två sjuåringar. Funkar utmärkt då de sköter sig själva. Grattis parkering och nytt och fräscht lekland. Det som drar ner betyget är servicen i caféet. Upplevs rörigt där alla springer på alla bollar. Kaffet tar slut, när det kommer kaffe är mjölken slut. Gafflar slut. Fick vänta på maten i nästan 30 min! Maten ok när den väl kom.

Datum för upplevelsen: september 2018
1  Tack 393linnb
Omdömet skrevs 15 augusti 2018 från mobil enhet

Nytt och fräscht i nyöppnat lekland i Länna men extremt oengagerad personal i både kassa och servering. Maten var ju som förväntat medioker, varför inte satsa lite mer på den om inte annat för alla vuxnas skull. Skulle kunna bli mer av en helhetsupplevelse med ganska små insatser

Datum för upplevelsen: augusti 2018
Tack Hasse Ö
Omdömet skrevs 7 april 2018 från mobil enhet

Vi tog oss till Kungens kurva under påskhelgen. Barnen 4 och 6 år glada och ville ha kul. Kom tidigt men det fylldes på snabbt. Lek och bus gör barn hungriga så vi tänkte äta på plats.
Vi beställde vår mat , satte oss efter en stund ropas du att man kommer ha väntetid på 45 min!!
Vi blev så klart inte glada m hungriga barn. Barnen lekte vidare och vi väntade. Ett 55 min ingen mat. Kaos i köket. Hur svårt kan det vara att ordna med microvärmda pannkakor ( hutlöst pris 2 st 55 kr). Vi beslutade oss för att få pengar tillbaka och byta matställe. Då fanns ingen på plats dom kunde göra återköp.. skulle få vänta 20 min innan denna kom...galet.
Vi var allt annat än nöjda men fick till slut pengar tillbaka och drog vidare.
Så hur kommer jag inte gå igen. Man får se till att bemanning finns en storhelg och runt lunch.

Datum för upplevelsen: april 2018
3  Tack 632susannej