“Bra läge, medioker mat och dålig service”

Klang Market Hornstull
Boka med
Spara upp till 50°% när du bokar online *
Klang Market Hornstull har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 1 934 av 3 396 Restauranger i Stockholm
Område: Hornstull och Långholmen
Beskrivning: På Klang Market serverar vi spännande rätter som tagit sin inspiration från många populära matkulturer jorden runt! Hos oss finner du även ditt kontor, hang out, ja helt enkelt ditt andra vardagsrum. Vi vill skapa ett lättsamt och mysigt sätt att umgås på över en frukost, lunch, middag eller under helgens populära bruncher.
Omdömet skrevs 20 augusti 2017 från mobil enhet

Läget är trevligt vid hippa Hornstull. Högrevsburgaren lät god och kunde fås serverad med söt potatis fries som var goda men hamburgaren var usel. En upptinad torr skosula som påminde om sämsta möjliga gatukökshamburgare, men prissatt som en lyxhamburgare. Omeletten var okej.
Servicen var usel med personal som totalt saknade split vision och erfarenhet.

Tack Hasselgren

Omdömet skrevs 14 juli 2017 från mobil enhet

Tyvärr dålig service idag. Personal blev sura under beställning. Vi var två vuxna och fyra barn. Annars brukar det vara ett trevlig ställe där man kan spela olika brädspel hela familjen.

Tack Line H
Omdömet skrevs 11 juli 2017

F.d. café har tagit över också det som var korvkrog tidigare. Slingrade lokaler med uteservering. Halv tråkig mat,inte så varierat, utan finess och känsla. Dålig service

Tack LarsMetelius
Omdömet skrevs 3 oktober 2017 från mobil enhet

Resenärer som tittade på Klang Market Hornstull tittade också på

Besökt Klang Market Hornstull? Berätta vad du tyckte!