“Bra mat men otroligt snorkig personal.”
Omdöme om The Green Queen

The Green Queen
Rankad som nr 1 131 av 3 326 Restauranger i Stockholm
Område: Kungsholmen
Område: Kungsholmen
Omdömet skrevs 23 september 2020

Maten är bra. Det som skulle lyfta stället skulle vara att byta ut kvinnan som tar upp beställningarna. Har nog aldrig varit på en restaurang där serveringspersonal har varit så avvisande och snorkig. Man behöver inte överdriva trevligheten på något sätt men att t ex hälsa gäster välkommen hör till vanligt hyfs.

Datum för besöket: september 2020
Tack DonkyKing12

Omdömet skrevs 31 augusti 2020 från mobil enhet

Restaurangen har potential med fin lokal och bra läge på Kungsholmen, men tyvärr är personalen otrevlig och maten smakade bara salt. Åt en macka med avokadoröra där kocken måste ha tappat saltkaret i röran. Dock gott glutenfritt bröd.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack johololu
Omdömet skrevs 18 augusti 2020 från mobil enhet

Väldigt god mat, både ätit där och tagit take-away flertal gånger. Tyvärr är personalen 9ggr av 10 lite halvt otrevliga, snäsiga eller korta i tonen vilket drar ner betyget...

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Lindmark_77
Omdömet skrevs 15 juni 2019 från mobil enhet

Vi var 4 personer som åt och alla tog olika rätter. Jag tog något som bestod av champinjoner på bröd. Står på menyn att den ska innehålla tryffel, vilket den inte gjorde. 45 kr för en läsk på ett ställe som inte har bordsservering är för mig helt orimligt. Jag jobbar själv med restaurang och sätt till hur billiga råvarorna är på alla deras rätter i en pytteliten ”mat över disk”-ställe, så är det inte rimligt att det ska kosta 155-175 kr per rätt utan dricka med denna kvalitén. Antar att de rättfärdiga sina priser med hipster inredning efter att ha varit en vecka semester i Tulum, fast utan att smaka på maten.

Datum för besöket: juni 2019
Tack 778mickea
Omdömet skrevs 5 juni 2019

Bra för veganer och vegetarianer. Jättegoda vegoburgare!!! God mat men tyvärr mindre goda efterrätter. Man kan ta med maten ut till pontonen och sitta där.

Datum för besöket: juni 2019
Tack vegoisthlm

Resenärer som tittade på The Green Queen tittade också på

Besökt The Green Queen? Berätta vad du tyckte!