“Fantastiskt ställe”
Omdöme om Ölbistron No.50

Ölbistron No.50
Rankad som nr 536 av 3 514 Restauranger i Stockholm
Beskrivning: Stort utbud på lokal öl. Även vin, cava och alkoholfritt. Burgare, smörrebröd, korv på 99% kötthalt, sallader m.m.
Omdömet skrevs 30 mars 2018

Fantastisk god dagens lunch. Ett stort utbud av lokala småskaliga ölsorter. Mycket trevlig personal.

Datum för besöket: mars 2018
Tack StefanDi

Omdömet skrevs 4 mars 2018 från mobil enhet

Mycket trevligt litet ställe med begränsad meny men en hel del spännande ölsorter på kran. Jag beställde en Angus-burgare till ölen som serverades på en planka tillsammans med dill pommes. Gott, hemtrevligt, bra service och hyggliga priser. Hit kommer jag gärna tillbaka:)

Datum för besöket: mars 2018
Tack SvangGunnar
Omdömet skrevs 8 februari 2018

Litet hak med liten meny och kort öl-lista men skön stämning och goda smaker. Jag går gärna tillbaka, jag trivdes bra!

Datum för besöket: februari 2018
Tack chris f
Omdömet skrevs 31 december 2017

Litet kanon trevligt öl ställe med super trevlig personal
Många trevliga öl på kran
Väll värt ett besök
PS dom har vin också

Datum för besöket: december 2017
Tack kimtufvander
Omdömet skrevs 20 september 2017

Nyöppnat för lunch. I dagens buffé ingick soppa, sallad, bröd och varmrätt. Allt vällagat och riktigt fräscht. Litet ställe så det var lugnt och skönt. Hit kommer vi gärna igen. God husmanskost och enligt uppgift thaimat på torsdagar.

Datum för besöket: september 2017
Tack Torbjörn R
Mattias99, Ägare på Ölbistron No.50, svarade på det här omdömetSvarade 23 september 2017

Hej
Tack för du tog dig tid att skriva ett omdöme om oss.
Roligt att du tyckte om vår lunch.
Det stämmer, varje torsdag är det thai till lunch.
Alla andra vardagar husman.
Hoppas vi ses igen på lunch eller kvällstid
Med vänlig hälsning,/ Mattias

Resenärer som tittade på Ölbistron No.50 tittade också på

Besökt Ölbistron No.50? Berätta vad du tyckte!